Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Scoala Primara Dealu-Mare - Com. Valisoara


Anunt de intentie numarul 11966/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE EXECUTIE BUGETARA NR.2 BRAD
Adresa postala: STR.LICEULUI, NR.18, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Punct(e) de contact: MIHA ELENA, Tel.0254612634, Email: [email protected], Fax: 0254612641, Adresa internet (URL): http: //cnaibrad.3x.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reabilitare Scoala Primara Dealu-Mare - Com. Valisoara
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Scoala Primara Dealu-Mare - Com. Valisoara, jud. Hunedoara
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Proiectare - Realizare grupuri sanitare, Amenajari cladire (tocarie), Realizare instalatii incalzire
Valoarea estimata fara TVA: intre 84, 000 si 100, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45211310-5 - Bai (Rev.1)
45211340-4-Imobile colective (Rev.1)
45251142-8-Centrala electrica pe baza de lemn (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.05.2008
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.06.2008
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.08.2008
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Sediul Colegiului National "Avram Iancu", Brad (Str. Liceului, Nr.18) - Contabilitate
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontari partiale (lunar), pe baza situatiilor de lucrari executate si receptionate
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2008 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer