Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Scoala Primara Podele, Com. Luncoiu de Jos, jud. Hunedoara


Anunt de intentie numarul 11968/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE EXECUTIE BUGETARA NR.2 BRAD
Adresa postala: STR.LICEULUI, NR.18, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Punct(e) de contact: Miha Elena, Tel.0254612634, Email: [email protected], Fax: 0254612641, Adresa internet (URL): http: //cnaibrad.3x.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reabilitare Scoala Primara Podele, Com. Luncoiu de Jos, jud. Hunedoara
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Scoala Primara Podele, Com. Luncoiu de Jos, jud. Hunedoara
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Realizare grupuri sanitare, Aductiune de apa, Fatada cladire si igienizari
Valoarea estimata fara TVA: intre 84, 000 si 100, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45211310-5 - Bai (Rev.1)
29875000-3-Instalatii de distribuire a apei (Rev.1)
45332400-7-Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.05.2008
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.06.2008
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.08.2008
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Sediul Colegiului National "Avram Iancu", Brad (Str. Liceului. Nr.18) - Contabilitate
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontari partiale (lunar), pe baza situatiilor de lucrari executate si receptionate
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2008 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer