Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SCOALA PRIMARA SAT TELESTI COMUNA TELESTI


Anunt de participare numarul 33859/25.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TELESTI (PRIMARIA TELESTI GORJ)
Adresa postala: COMUNA TELESTI JUDETUL GORJ, Localitatea: Telesti, Cod postal: 217490, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE ADRIAN CORNOIU, Tel.0253276338, In atentia: PRIMAR DRAGHICI CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0253276338, Adresa internet (URL): PRIMARIATELESTI-GORJ.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SCOALA PRIMARA SAT TELESTI COMUNA TELESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA TELESTI SAT TELESTI JUDETUL GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTUL ARECA OBIECT RABILITAREA SCOLII PRIMARE TELSTI CE PRESUPUNE :
INLOCUIRE ACOPERIS
INLOCUIRE TIMPLARIE USI SI FERESTREINLOCUIRE PARDOSELI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214210-5 - Scoala primara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REALIZAREA LUCRARILOR CONFORM PROECTULUI TEHNIC 39/2007
Valoarea estimata fara TVA: 156, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.10.2007 pana la 15.01.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 1000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA FACE PRIN OP PE BAZA FACTURILOR SI A SITUATIILOR DE PLATA LUNARE IN LIMITA FINANTARII ASIGURATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare formular 12 B 2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, Pentrupersoane juridiceromane: 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informati generale-Bilantul contabil din anul 2006, vizat siinregistrat la organele competente, inclusiv toateanexele acestuia si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor unitati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
-Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de altibeneficiari/clienti.Se va completa Formularul nr. 12 din cadrulSectiunii Formulare.
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: Se va completa Formularul nr. 7 din SectiuneaFormulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor.-Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management a calitatii, respectiv ISO 9001.-Experienta similara Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: Se va completa Formularul nr. 14 din Sectiunea FormulareFisa/fise de informatii privind experienta similara(Formularul nr. 8 din Sectiunea Formulare).
-Recomandari din partea altor beneficiari/clientiSe vor prezenta cel putin 3 recomandari din partea altor beneficiari/clienti, cu referire la lucrari similare celor solicitate in cadrul punctului de mai sus (Experientasimilara). Clientii pot fi din tara sau strainatate.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoareleaspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilorcontractuale pe parcursul derularii contractuluirespectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate : neconformitati care au condus la refaceri partiale sautotale de lucrari;· cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusivaa contractantului;· receptii amanate sau respinse din cauza nerespectariiparametrilor de calitate.Se va completa Formularul nr. 11 din cadrul SectiuniiFormulare.Recomandarile aferente lucrarilor executate in afaraRomaniei se vor prezenta insotite de traducerea in limbaromana, autorizata.
-Resurse tehniceResurse tehnice minime proprii sau inchiriate, necesare pentru realizarea contractului.Declaratie care contine informatii privind dotarilespecifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele detransport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe carecandidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului.Se va completa Formularul nr. 9 din cadrul SectiuniiFormulare.
-Resurse umaneDeclaratie care contine informatii privind asigurarea cupersonal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, se va completa Formularul nr.10 din cadrul Sectiunii Formulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4653 DIN 25.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: DEPUNERE LA CASIERIA UNITATIICASIERIA PRIMARIEI TELESTI JUDETUL GORJ
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
70zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 15:00
Locul: Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 08.10.2007 ora 15.00 la sediul Primariei Telesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTUL IMPUTERNICIT AL OFERTANTULUI PE BAZA DE IMPUTERNICIRE SCRISA SEMNATA SI STAMPILATA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoles, nr.6 sect.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncr.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2007 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer