Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SCOLI: PACHETELE 19-21


Anunt de participare numarul 76209/25.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Zoia, Carmen Apostol, Tel.021.305.55.30, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SCOLI: PACHETELE 19-21
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.REABILITAREAA 2 SCOLI: PACHETUL 19 Lot 1
2. REABILITAREAA 2 SCOLI: PACHETUL 20 Lot 1
3. REABILITAREAUNEI SCOLI: PACHETUL 21 Lot 1
4. REABILITAREAUNEI SCOLI: PACHETUL 21 Lot 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.REABILITAREAA 2 SCOLI: PACHETUL 19 Lot 1
2. REABILITAREAA 2 SCOLI: PACHETUL 20 Lot 1
3. REABILITAREAUNEI SCOLI: PACHETUL 21 Lot 1
4. REABILITAREAUNEI SCOLI: PACHETUL 21 Lot 2
Valoarea estimata fara TVA: 13, 595, 144EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
548 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita in aceasta etapa. Se vor solicita in etapa a doua a licitatiei restranse accelerate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si fonduri B.E.I.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie completeze/prezinte:
- Declaratie prvind calitatea de participant la procedura- Declaratii prin care confirma ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (cu anexe)
- Declaratie privind istoricul litigiilor
- Conventie de integritate
- Certificat constatator ORC
- Informatii generale despre ofertant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie completeze/prezinte:
- Declaratie financiara (cu anexe)
- Cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra anuala medie de afaceri - din lucrari de constructii civile - pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie mai mare sau egala cu: Pachet/Lot Valoare (lei)19 / Lot 1 5.752.00020 / Lot 1 6.268.00021 / Lot 1 6.381.00021 / Lot 2 10.705.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie completeze/prezinte:
- Centralizator privind experienta similara (cu anexe)
- Lista privind utilajele
- Informatii privind resursele umane
- informatii privind subcontactantii
- Standarde de asigurare a calitatii si de protectia mediului
- Acreditare pentru monumente istorile (pt. pachet 21 lot 2)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea si finalizarea cu succes (fara obiectiuni sau refuzuri la receptie) in ultimii 5 ani, impliniti pana la data depunerii candidaturilor, a unuia sau a maxim 3 contracte de lucrari de reabilitari, consolidari sau constructii civile la cladiri publice, cu o valoare cumulata a contractelor de minim: Pachet/Lot Valoare (lei)19 / Lot 1 5.750.00020 / Lot 1 6.260.00021 / Lot 1 6.380.00021 / Lot 2 10.700.000- Coordonatorul de Proiect trebuie sa aiba cel putin 5 ani de experienta adecvata si de calificare profesionala dovedita, relevanta pentru lucrari de natura similara cu acest proiect (se considera indeplinita cerinta daca persoana propusa are minim 5 ani vechime ca inginer in constructii civile iar activitatea desfasurata conform CV-ului a fost de minim 5 ani in domeniul constructiilor civile).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
natura exceptionala a situatiei economice actuale recunoscuta de ComisiaEuropeana
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 8
Exp.in constr., reabil./consolid cladiri civile si dest. activ.educationale; Vechimea coord de proiect; Vech.RTE; Vech.CQ; Prez de pers. de coord. a santierului dif. pt. fiecare pct de lucru, cf. doc.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2009 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
OBTINEREA DOCUMENTATIEI: DOCUMENTATIA SE VA DESCARCA GRATUIT DE PE SITE-URILE: www.pmb.ro, RUBRICA: ACHIZITII sau www.e-licitatie.roDenumirea criteriilor obiective de limitare a numarului de candidati a fost prescurtata din motiv de spatiu, regasindu-se complet in documentatia de selectie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4)021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4)021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al aut.contractante pe care acesta il considera nelegal. Contestatia se depune la CNSC sau la instanta (cu notif.prealab. a PMB)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PMB- Serviciul de Achizitii Publice
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, ETAJ 1, CAMERA 136, SECTOR 5, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Tel.021 30 555 30, Email: [email protected], Fax: 021 30 555 30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2009 18:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer