Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si amenajare Scoala cu clasele I VIII Danceu, comuna Jiana, judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 26565/03.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA JIANA
Adresa postala: strada Principala, Localitatea: Jiana, Cod postal: 227305, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN CRISTIAN SPATARIU, Tel.0252 / 358845, Email: [email protected], Fax: 0252 / 358845
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si amenajare Scoala cu clasele I VIII Danceu, comuna Jiana, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc. Danceu, comuna Jiana, jud. Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de renovare, compartimentare, vopsitorii, acoperire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare si amenajare Scoala cu clasele I VIII Danceu, comuna Jiana, judetul Mehedinti
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 20.000 lei Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat, si catre bugetele asigurarilor sociale de stat/sanatate, pensii, somaj sau catre bugetul local, in ultimii doi ani din motive imputabile acestuia nu si-a indeplinit sau a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia vor fi respinse.Documente edificatoare: Declaratii de eligibilitate, Certificate de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat/local (in original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( in original, valabil la data deschiderii ofertelor), Declaratie privind litigiile. In caz de neprezentare nu este permisa completarea ulterioara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea Cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilant contabil la 31.12.2005, 31.12.2006 cu viza D.G.F.P., Scrisoare de bonitate bancara cu evidentierea indicatorilor de solvabilitate patrimoniala si lichiditate generala emise cu cel mult 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, Dovada accesului la numerar sau linii credit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv. Cifra medie anuala de afaceri in perioada 2004-2006: minim 3.000.000 lei Dovada accesului la numerar sau linii credit prin scrisoare bancara, extras de cont, facilitati de creditare, depozite bancare in valoare de minim 20% din pretul ofertat. Solvabilitate patrimoniala peste 30 % Lichiditate generala peste 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari ale modului de indeplinire a lucrarilorPrezentarea cel putin a recomandarilor pentru lucrarile similare prezentateProcese verbale de receptie cu viza ISCPentru fiecare contract declarat ca experienta similara se va prezenta copie de pe prima si ultima pagina a acestuiaLista contractelor in derulareResponsabil tehnic cu executiaInformatii privind dotarile, subcontractantii, personalulCertificari privind sistemul de management al calitatii, sistemul de management al mediului, sistemul de management al securitatii muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea privind indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect executarea unei lucrari similare, a carei valoare este de cel putin 500.000 lei. Se permite insumarea a cel mult 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin 700.000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: achitare cu numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2007 11:00
Locul: Primaria comunei Jiana
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta cu privire la actul/lipsa actului ce face obiectul contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Jiana
Adresa postala: Judetul Mehedinti, Localitatea: Jiana, Cod postal: 227305, Romania, Tel.0252/358845, Email: primariajiana@yahoo, Fax: 0252/358845
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 23:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer