Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si consolidare corp 2 CCD


Anunt de participare numarul 57158/30.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA CORPULUI DIDACTIC BRAILA
Adresa postala: Strada Grivitei Nr. 328, Localitatea: Braila, Cod postal: 810040, Romania, Punct(e) de contact: Rafael Draghici, Tel.0239615261, Email: [email protected], Fax: 0239611060, Adresa internet (URL): ccdbraila.xhost.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si consolidare corp 2 CCD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: str. Ana Aslan, nr. 10, Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare si consolidare pentru imobilul din str. Ana Aslan, nr. 10, Braila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea prin orice mojloace a unor lucrari de consolidare si reabilitare, conform cerintelor specificate in caietul de sarcini, de autoritatea contractanta.
Valoarea estimata fara TVA: 804RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 15.000 RON, prin scrisoarea de garantie bancara sau ordin de plata valabil 90 de zile. Garantia de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, lucrari multianuale, se vor deconta conform sumelor alocate prin bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formularul 12A - declaratie privind eligibilitatea;
- formularul 12C - declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- formularul 12B - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
- certificate constatatoare care dovedesc plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetul ocal;
- certificat constatatot emis de ORC;
- certificat de inregistrare la ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil pe ultimii 3 ani financiari vizat de organele competente;
- declaratie privind lichiditatea si solvabilitatea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de 2.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularul 12I - declaratie privind efectivele medii de personal angajat in ultimii 5 ani;
- lista cu personalul angajat (inclusiv responsabil tehnic cu executia, atestat, si responsabil cu calitatea, atestat);
- formularul 12H - declaratie privind utilajele, dotarile si echipamentele tehnice;
- formularul 12F - declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- formularul 12G - declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- formularul B4 - indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte a caror obiectiv a fost executarea unor lucrari similare si care au avut o valoare egala sau mai mare de 1.000.000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casierea unitatii contractante sau virament bancar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 12:00
Locul: Sediul Casei Corpului Didactic Braila, str. Grivitei, Nr. 328, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezantanti imputernici ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contenstatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Spalaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante care poate produce efecte juridice, in cel putin 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Casa Corpului Didactic Braila
Adresa postala: str. Grivitei, nr. 328, Localitatea: Braila, Cod postal: 810040, Romania, Tel.0239/615261, Fax: 0239/611060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer