Licitatie Publica - Reabilitare si consolidare pod beton armat pe DJ 412 peste raul Arges la Colibasi, km 13+200?
Anunt de participare numarul 102850/28.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: LIDIA PANA, Tel. 0246215685, In atentia: Bigica Elena, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si consolidare pod beton armat pe DJ 412peste raul Arges la Colibasi, km 13+200?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Colibasi, jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborarea documentatiei tehnico ? economice: DTAC ? documentatia tehnica pentru obtinerea autorizatiei de constructie, documentatie pentru obtinere avize, acorduri, PT - proiectul tehnic, DE -detaliile de executie, verificarea tehnica a proiectului, asistenta tehnica acordata de proiectant pe perioada executiei lucrarii, aferente obiectivului de investitie ?Reabilitare si consolidare pod beton armat pe DJ 412peste raul Arges la Colibasi, km 13+200? si realizarea executiei lucrarii)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 670, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 55000, garantia de buna executie 10 %din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Judetului Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire:
- Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data depunerii ofertelor- Certificat privindtaxelesiimpozitele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data depunerii ofertelor
- Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediuemis de Administratia Fondului pentru Mediu (valabil la data depunerii ofertei);
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificat de inmatriculare CUI;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- Fisa de informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare decat 7300000 lei; bilanturile de verificare contabilasi contul de profit si pierderi la 31 decembrie 2007, 2008, 2009
-Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de creditconfirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executia lucrariiin cuantum de 100000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-1 (una) Fisa de informatii privind experienta similara (cu proiectare inclusa)- prezentarea unui contract, avand ca obiect executia de lucrari (cu proiectare inclusa)similar cu cel care face obiectul contractului (respectiv, executia de lucrari de reabilitare/consolidare pod)cu o valoarede cel putin 3670180 lei, fara TVA, sau 1contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare similare cu cel care face obiectul contractului cu val. de cel putin 176420 lei, fara TVA si 1 contract avand ca obiect executia de lucrari similare cu cel care face obiectul contractului cu val. de cel putin 3493760 lei, fara TVA
- declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari ? se va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului: personal de conducere, personal de executie, sef santier, ingineri specialitatea CFDP, responsabil tehnic cu executiaatestat in domeniul care face obiectul contractului, responsabilul autorizat sa desfasoare activitatea de control calitate, etc.); pentru pers.responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezenta: CV, decl.de disponibilitate, copie diploma de absolvire, extras din catrea de munca sau contract colaborare, copie act de studii, copie certificate RTE, copie legitimatie RTE, copie autorizatie pers., ,control calitate?
-operatorul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele dotari: autobasculante- 4 buc, compactor ? 1 buc, transportoare de beton (CIFE) ? 2 buc;Statie de betoane ? 1 buc;Repartizator finisor mixturi asfaltice ? 1 buc;Statie de mixturi asfaltice- 1 buc;Laborator autorizat de I.S.C. sau de alt organism similar in cazul persoanelor juridice straine (minim laborator de gradul II) pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate ? 1 buc (aflat in dotare proprie sau contract de prestari servicii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
programul de asigurare a calitatii
5%
Descriere:
3.
durata garantiei lucrarii
15%
Descriere:
4.
durata de realizare a lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2010 13:00
Locul: Consiliul judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, camera 10, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si maxim 2 (doi) reprezentanti din partea fiecarui ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: Str.Portului, nr. 13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. 0246/212725, Email: [email protected], Fax: 0246/217492
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. 0372462611, Email: [email protected], Fax: 0246/216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 13:46