Licitatie Publica - Reabilitare si consolidare Sc.Gen.nr.1 cls.I-VIII Sos.Petrachioaia
Anunt de participare numarul 14411/15.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAAFUMATI
Adresa postala: COM. AFUMATI, JUDETUL ILFOV, STR. BUCURESTI-URZICENI, NR.151, Localitatea: Afumati, Cod postal: 077010, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA TANASE, Tel.021/3501286, Email: [email protected], Fax: 021/3501286, 3501282
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si consolidare Sc.Gen.nr.1 cls.I-VIII Sos.Petrachioaia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Afumati, Judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
consolidarea intersec.ai peretilor exist., diafragme de zidarie, bordarea unor goluri de usi si ferestre, inloc.dusumekei, termoiz.plans., a unor grinzi de lemn, sistem.curtii, ref.trot.perimetral.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
domeniul -lucrari de reabilitare si cons.a imob. si a instalatiilor aferente
Valoarea estimata fara TVA: 1, 105, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.06.2007 pana la 29.10.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare-suma fixa 22110
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare-buget local si surse atrase;modalitati de plata OPL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Art.180 si art.181 din O.U.G.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL LA DATA DE 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA LUCRARILOR EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI.
INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE, REFERITORE LA STUDIILE, PREGAT.PROF.SI CALIFICAREA PERSONALULUI DE CONDUCERE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: DOC.SE ACHITA NUMERAR LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2007 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PREZENTUL ANUNT ANULEAZA ANUNTUL NR. 14223/12.05.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
AUTORITATEA NATIONALADE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021/2104641, Fax: 021/2104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5 SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195181, Fax: 021/3195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AFUMATI
Adresa postala: STR.BUC.-URZICENI NR.151, Localitatea: AFUMATI, Cod postal: 077010, Romania, Tel.021/3501286, Email: [email protected], Fax: 021/3501282
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2007 17:59