Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI CONSTRUIRE SCOALA DE ARTE SI MESERII GRUPUL SCOLAR DR. M. CIUCA, SAVENI, JUD. BOTOSANI


Anunt de participare numarul 51007/25.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SAVENI
Adresa postala: str.1 Decembrie nr.1, loc.Saveni, jud.Botosani, Localitatea: Saveni, Cod postal: 715300, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN ROMANIUC, Tel.0231-541070, In atentia: DUMITRU HURJUI, Email: [email protected], Fax: 0231-541213, Adresa internet (URL): www.primariasaveni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI CONSTRUIRE SCOALA DE ARTE SI MESERII GRUPUL SCOLAR DR. M. CIUCA, SAVENI, JUD. BOTOSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de executare: orasul Saveni - Judetul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii si arhitectura, lucrari de instalatii, procurare utilaje, echipamente si dotari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.1)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor documentatiei tehnico-economice
Valoarea estimata fara TVA: 12, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 250.000 RON.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata sau subcontractare, cu precizarea partilor asociatilor sau subcontractantilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Certificate de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat si cele locale; Certificat constatator si de inmatriculare emise de O.R.C.; Statutul/Act constitutiv/Act de infiintare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: -cifra de afaceri pe ultimii trei ani;
-rezultatul exercitiului financiar pe ultimii trei ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani minim 16.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani; Dotarea tehnica specifica; Nr. mediu de angajati in ultimii trei ani; Asigurarea cu personal de specialitate; Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001/2001 si de protectie a mediului SR EN ISO 14001/2005; respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada executarii in ultimii cinci ani a trei contracte in valoare totala de 7.500.000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
70%
Descriere:
2.
Termenul de executie
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: prin plata la caserie sau ordin de plata confirmat bancar in contul RO92TREZ11921360250XXXXX deschis la Trezoreria Saveni, Cod fiscal 3372050
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2008 11:00
Locul: La sediul Primariei orasului Saveni, strada 1 Decembrie, nr. 1, judetul Botosani, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62 Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720 062, Romania, Tel.0230 / 216 321, Fax: 0230 / 215 383
Organism competent pentru procedurile de mediere
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 , sector3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei orasului Saveni
Adresa postala: strada 1 Decembrie, nr. 1, localitatea Saveni, judetul Botosani, Localitatea: Saveni, Cod postal: 715300, Romania, Tel.0231 541 070, Email: [email protected], Fax: 0231 541 213, Adresa internet (URL): www.primariasaveni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2008 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer