Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII LA SCOALA DE APLICATIE "AUREL VLAICU" BOBOC


Anunt de participare numarul 4910/10.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU GHEORGHE, Tel.0237/213155;0337/401268, Email: [email protected], Fax: 0237/213155;0337/401268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII LA SCOALA DE APLICATIE "AUREL VLAICU" BOBOC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: U.M. 01838 BOBOC, JUDETUL BUZAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
OBIECTUL 4: PLATFORMA PORNIRE AERONAVE; OBIECTUL 5: PLATFORMA STATIONARE ELICOPTERE; OBIECTUL 7: PLATFORMA STATIONARE AERONAVE GRELE C-130; OBIECTUL 8: PARAJETURI; OBIECTUL 9: PLATFORMA STATIONARE MIJLOACE TEHNICE DE AERODROM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45235300-6 - Lucrari de constructii de suprafete de manevrare a aeronavelor (Rev.1)
45235320-2-Lucrari de constructii de zone de stationare a aeronavelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 705, 574.2 si 10, 594, 395.02RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.05.2007 pana la 30.11.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. GARANTIA DE PARTICIPARE: 48990 RON (24495 RON-CF. LEGII 346/2004);2. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI, FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA SE ASIGURA DIN BUGETUL STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA;SUBCONTRACTAREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA - CF. SPECIFICATIILOR DIN DOC. DE ATRIBUIRE;
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 - CF. SPECIFICATIILOR DIN DOC. DE ATRIBUIRE;
DOCUMENTE OBLIGATORII CARE DOVEDESC CAPACITATEA DE EXERCITAREA A ACTIVITATII PROFESIONALE - CF. SPECIFICATIILOR DIN DOC. DE ATRIBUIRE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI GLOBALA PENTRU ANII 2004, 2005, 2006 IN VAL DE MIN 37000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. INDEPL SI FINALIZ IN ULTIMII 5 ANI A MIN UN CONTRACT CARE A AVUT CA OB EXECUTIA UNOR LUCRARI LA O PISTA DE DEC-ATER DIN BETON, COD CPV 45235300-6, 45235320-2 IN VAL MIN 13000000 RON;
2. RESP TH CU EXECUTIA, CONTROLOR DE CALITATE;
3. REPARTIZATOR FINISOR BETON DE CIMENT CU COFRAJ GLISANT PROPRIU;
4. STATIE PROPRIE DE BETOANE, AUTOMATIZATA;
5. LABORATOR DE SANTIER GRADUL II.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2003-4-329 BOBOC
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S34-041114 din 17.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2007 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA, CONTUL RO83TREZ69120360150XXXXX, TREZORERIA FOCSANI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2007 10:00
Locul: SEDIUL U.M. 02542 FOCSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1. MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE;2. EXPERTII COOPTATI;3. REPREZ BENEF FOLOSINTA;4. REPREZ IMPUT AI OP EC CARE AU DEPUS OFERTA;5. OBS U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
DECIZIILE CNSC POT FI ATACATE CU PLANGERE IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02542 FOCSANI - COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL BUCURESTI NR.1-3, Localitatea: FOCSANI, Cod postal: 620144, Romania, Tel.0237/213.155; 0337/401.268, Email: [email protected], Fax: 0337/401.268
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2007 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer