Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI DEZVOLTARE CAMIN CULTURAL, COMUNA POLOVRAGI, SAT POLOVRAGI, JUDETUL GORJ


Anunt de participare numarul 54045/29.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA POLOVRAGI (CONSILIUL LOCAL POLOVRAGI GORJ)
Adresa postala: sat Polovragi, comuna Polovragi, jud. Gorj, Localitatea: Polovragi, Cod postal: 217365, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA IONELA FASUESCU, Tel.0253 476135, Email: [email protected], Fax: 0253 476493
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI DEZVOLTARE CAMIN CULTURAL, COMUNA POLOVRAGI, SAT POLOVRAGI, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Camin Cultural comuna Polovragi, Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor pentru "REABILITARE SI DEZVOLTARE CAMIN CULTURAL, COMUNA POLOVRAGI, SAT POLOVRAGI, JUDETUL GORJ ", conform Proiectului tehnic, a listelor de cantitati de lucrari si a Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea lucrarilor pentru "REABILITARE SI DEZVOLTARE CAMIN CULTURAL, COMUNA POLOVRAGI, SAT POLOVRAGI, JUDETUL GORJ ", conform Proiectului tehnic, a listelor de cantitati de lucrari si a Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 318, 974RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-13200 RONValabilitate garantie-90 zilegarantia de participare-prin scrisoare de garantie bancara in original (Formular nr. 11), sau in numerar la casieria primariei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane juridice, asociere de persoane juridice si subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie priviond eligibilitatea
b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, c) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de primarie - valabil la data deschiderii ofertelor,
d) Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice eliberat de administratie finantelor publice (original - valabil la data deschiderii ofertei),
e) Certificat constatator emis de ORC care sa cuprinda domeniile de activitate, original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: - media cifrei de afaceri pe ultimi3 ani, sa fie de minim 10.000.000 RON;
- ultimul bilant contabil, vizat de organele competente,
- firmele nou infiintate pot demonstra capacitatea economico-financiara prin prezentarea unui contract ferm al acelei persoane care le poate sustine financiar, conform OUG nr. 34/ 2006, art. 186,
- scrisoare de bonitate bancara care sa demonstreze ca ofertantul este capabil sa acopere din banii proprii 35% din lucrare, raportat la valoarea multianuala a lucrarii,
- solvabilitate patrimoniala minim 30%
- lichiditate generala minim 50%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: - fisa de informatii generale
- minim doua lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea prevazuta in tema de executie;
- valoarea experientei similare sa fie de cel putin 2.600.000 RON,
- declaratii privind dotarea cu echipamente tehnice necesare pentru realizarea contractului formular 12 H,
- declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani,
- informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate ( studii, pregatire profesionala, conform formular 12 I + CV-uri ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat/ copie dupa atestat sau contractul de colaborare cu societatea respectiva)
- documente prin care se atesta respectarea anumitor standarde de protectie a mediului (standarde de mediu conf. ISO 14001/2005, certificat SR EN ISO 9001/2001, OHSAS 18001 privind securitatea si sanatatea muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarii executate
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria primariei - in numerar, sau prin ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)213104641, Email: [email protected], Fax: (+40)213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Gorj
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210132, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Polovragi
Adresa postala: com. Polovragi, jud. Gorj, Localitatea: Polovragi, Cod postal: 217365, Romania, Tel.0253476135, Email: [email protected], Fax: 0253476493
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2008 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer