Licitatie Publica - Reabilitare si executie retele de apa potabila, retele de ape uzate si pluviale in Mun. Sacele
Anunt de participare numarul 71262/27.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sacele
Adresa postala: P-ta Libertatii Nr. 17, Localitatea: Sacele, Cod postal: 505600, Romania, Punct(e) de contact: Irina Filip, Tel.0268276164, Email: [email protected], Fax: 0268273091
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si executie retele de apa potabila, retele de ape uzate si pluviale in Mun. Sacele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Mun. Sacele
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 13, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si executie retele de apa potabila, retele de ape uzate si pluviale in Mun. Scaele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 13, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare garantie bancara (garantie de participare) 130000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere (daca este cazul)/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind eligibilitatea
- certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local.- certificatele trebuie sa ateste ca societatea nuse inregistreaza cu debite la bugetulde stat saubugetul local, original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificatul de inregistrare/ certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului de pe linga Camera de Comert si Industrie nationala sau Teritoriala cu extras din documentelede constituireale societatiisau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate executarea lucrarilor.
- Certificat unic de inregistrare (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale prezentare formular B2 conform O.U.G. 34/2006
Bilant contabil pozitivla data de 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
Scrisoare de confort bancar in valoare de minim1 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara , cu obligativitatea prezentarii a cel putin 3 contracte similare din care minim un contract de 1.500.000 lei2. Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrarisi documentele aferente solicitate in Caietul de Sarcini3.Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, care este strict necesar pt indeplinirea contractului.4.Recomandari din partea altor beneficiari carora le-a prestat o lucrare similara (se vor prezenta cel putin doua recomandari cu viza Inspectoratului de Stat in Constructii).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de asolicitain perioada de evaluare a ofertelor, de la alti beneficiari informatii privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale .Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge ofertantii care nu si-au indeplinit corespunzator sau in termenele stabilite, obligatiile contractuale fata de alti beneficiari.
5. Conditii de munca si de protectia muncii. La elaborarea ofertei se va tine cont de regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii. Informatii detaliate se pot obtine de la Inspectoratul Teritorial de Munca. (se va completa Anexa 2)6. Lista principalelorlucrari in ultimii5 ani7. Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor si programul calitatii avizat de specialisti sau de organisme abilitate in acest sens.
ISO 9001; ISO 14001: OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Timpul de mobilizare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea copiei documentatiei de atribuire se va achita cu numerar la casieria Primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2009 13:00
Locul: Primaria Mun. Sacele
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane cu imputernicire scrisa din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213199528, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic/Biroul Achizitii
Adresa postala: P-ta Libertatii Nr. 17, Localitatea: Sacele, Cod postal: 505600, Romania, Tel.0268 273091
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2009 13:04