Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI EXINDERE SISTEME DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE


Anunt de participare numarul 15765/24.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Turceni
Adresa postala: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Constantina Cristina Ionitoiu, Tel.0253335024/0253335025, In atentia: D-nei Ionitoiu Cristina, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0253/335026, Adresa internet (URL): www turceni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI EXINDERE SISTEME DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: orasul Turceni, judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALZAREA RIDICARILOR TOPOGRAFICE, STUDIUL DE FEZABILITATE, STUDIU DE IMPACT, INTOCMIREA DOCUMENTATIEI PENTRU OBTINEREA AVIZELOR, ACORDURILOR SI AUTORIZATIILOER PENRU, ,REABILITARE SI ETINDERE SISTEME DE ALIMENTATE CU APA SI CANALIZARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 123, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.07.2007 pana la 27.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA PENTRU PARTICIPARE SE VA CONSTITUI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA IN CUANTUM 8000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OFERTANTII SE POT ASOCIA IN CONDITIILE PREVAZUTE IN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE NEPREZENTAREA DOCUMENTELOR SOLICITATE, PREZENTAREA ACESTORA INCOMPLETA SAU INTR-O FORMA CARE NU RESPECTA CONDITIILE MINIME PREVAZUTE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIREATRAGE DESCALIFICAREA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI :350000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA CONTRACTE DE SERVICII DIN ULTIMII 3ANI, DIN DOMENIUL APA SI CANALIZARE CU O VALOARE ECHIVALENTA CU VALOAREA ESTIMATA A CONTRACULUI REABILITARE SI EXTINDERE SISTEME DE APA SI CANALIZAERE .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3784
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA SE POATE RIDICA DE LA BIROUL ACHIZITII DIN CADRUL PRIMARIEI TUCEN I , PLATA LA CASIERIA INSTITUTIEI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 12:00
Locul: PRIMARIA TURCENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENANTII OFETANTILOR PE BAZA IMPUTERNICIRII
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SE RECOMANDA OFERTANTILOR SA INSPECTEZE LOCATIA SI IMREJMUIRELE PENTRU A EVALUA PE PROPRIE RASUNDERE DATELE NECESARE PENTRU PREGATIREA OFERTEI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATILOR-CNSC
Adresa postala: STRSTAVROPOLEOS NR 6 , SECT 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021310462
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSAIN CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE AC IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI TURCENI
Adresa postala: STR MUNCII, Localitatea: ORASUL TURCENI, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253/335024, Email: [email protected], Fax: 0253/335026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2007 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer