Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI EXTINDERE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA OSTROV, JUD. CONSTANTA


Anunt de participare numarul 28461/16.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA OSTROV
Adresa postala: STR. 1MAI NR. 19 JUD CONSTANTA, Localitatea: Ostrov, Cod postal: 907220, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA GHEBA, Tel.0241857151, Email: [email protected], Fax: 0241857151
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI EXTINDERE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA OSTROV, JUD. CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA OSTROV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SI EXTINDERE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA OSTROV, JUD. CONSTANTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE SI EXTINDERE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA OSTROV, JUD. CONSTANTA
Valoarea estimata fara TVA: 6, 415, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 100.000 LEI SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE/SUBCONTRACTARE LEGALIZAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
2.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
3.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181
4.CERTIFICAT FISCAL PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL CONSOLIDAT
5.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC
6.AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ALTELE ECHIVALENTE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
2.BILANTURILE CONTABILE PE ANII 2004, 2005, 2006 INREGISTRATE LA DGFP
3.INFORMATII GENERALE DESPRE OFERTANT
4.VERIFICARE LA CIP SI CRB EMISE DE O BANCA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI SIMILARE IN ULTIMII 5 ANI
2.DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE
3.GRAFIC DE EXECUTIE A LUCRARILOR
4.DECLARATIE REFERITOARE LA UTILAJE
5.INFORMATII REFERITOARE LA STUDII, PREGATIRE PROFESIONALA (SE SOLICITA RTE PT SISTEME DE ALIMENTARE CU APA)
6.INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII
7.INFORMATII REF LA PERS TEHNIC DE SPEC PT ASIG CONTR. CALIT.
8.CERTIFICAT ISO 9001 IN DOM SIST DE ALIM CU APA SI CANALIZ
9.CERTIF ISO 14001 IN DOM SIST DE ALIM CU APA SI CANALIZ
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.UN CONTRACT DE MINIM 1900000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA PRIMARIEI COMUNEI OSTROV, JUD. CONSTANTA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2007 13:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI OSTROV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR A DOCUMENTULUI INVOCAT CA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIATUL PRIMARIEI COMUNEI OSTROV
Adresa postala: STR. 1 MAI NR. 19, Localitatea: OSTROV, Cod postal: 907220, Romania, Tel.0241857851, Fax: 0241857851
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2007 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer