Licitatie Publica - Reabilitare si extindere alimentare cu apa Com. Frecatei (satele: Frecatei Agaua, Titcov, Salcia) Jud. Braila
Anunt de participare numarul 84728/18.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FRECATEI (UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI FRECATEI)
Adresa postala: FRECATEI, Localitatea: Frecatei, Cod postal: 817045, Romania, Punct(e) de contact: UAT Frecatei, Tel.0721207325, In atentia: STANICA MERCAN, Email: [email protected], Fax: 0721100010, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere alimentare cu apa Com. Frecatei (satele: Frecatei Agaua, Titcov, Salcia) Jud. Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA FRECATEI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de achizitie publica este infiintarea unei retele de alimentare cu apa pentru satul Titcov (aflat la aprox. 10 Km distanta de Frecatei) si reabilitarea si extinderea retelei existente la Salcia pentru satele Frecatei, Agaua si Salcia, conform listelor de cantitati din Caietul de Sarcini al prezentei documentatiiSistemul proiectat pentru alimentarea cu apa potabila a localitatilor Frecatei, Agaua, Salcia va fi o combinatie de retea inelara si ramificata si va fi alcatuita in prima faza de executie dintr-o retea de distributie principala precum si un sistem de captare a surselor de apa subterana prin puturi forate.De asemenea se va proiecta si executa: Racordul si instalatii electrice la reteaua de distributie electrica principalaDecontarea situatiilor de lucrari se va face in functie de sumele alocate de catre Guvernul Romaniei pentru finantarea Programului Alimentare cu apa a satelor aprobat conform H.G. R. nr. 577/1997 pentru aprobarea programului privind pietruirea drumurilor comunale, alimentarea cu apa a satelor, conectarea satelor la reteaua de electrificare si la retelele telefonice, emisa MDRL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire atasata in SEAPCAIETUL DE SARCINI cuprinde VOLUM 1 - MEMORII TEHNICE, VOLUM 2 - PROIECT FINANCIAR, VOLUM 3 - PIESE DESENATEDeoarece atasarea CAIETULUI DE SARCINI nu este posibila din motive tehnice, UAT FRECATEI din Com Frecatei, jud. Braila, pune la dispozitia oricarui operator economic care va inainta o solicitare scrisa un exemplar din CAIETUL DE SARCINI, gratuit, pe suport magneticInfiintarea unei retele de alimentare cu apa pentru satul Titcov (aflat la aprox. 10 Km distanta de Frecatei) si reabilitarea si extinderea retelei existente la Salcia pentru satele Frecatei, Agaua si Salcia, conform listelor de cantitati din Caietul de Sarcini al prezentei documentatiiSistemul proiectat pentru alimentarea cu apa potabila a localitatilor Frecatei, Agaua, Salcia va fi o combinatie de retea inelara si ramificata si va fi alcatuita in prima faza de executie dintr-o retea de distributie principala precum si un sistem de captare a surselor de apa subterana prin puturi forate.De asemenea se va proiecta si executa: Racordul si instalatii electrice la reteaua de distributie electrica principala
Valoarea estimata fara TVA: 8, 527, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 42000 RON perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 zile Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare HGR nr 577/1997/R pentru aprobarea programului privind alimentarea cu apa a satelor, conectarea satelor la reteaua de electrificare si la retelele telefonice emisa MDRL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza la notar asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP
Declaratie de eligibilitate si neincadrarea in art 181 din OUG nr. 34/2006 Form 12A, Form 12BCertificat constatator emis ORCCertificatul de inregistrare emis ORCCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din Primarii in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular nr. 2.Ultimul bilant contabil (la 31.12.2008 ), vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv, din care se va anexa o copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 5.000.000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dot tehn Form 12H - Lista cu echipamentul existent si nominalizat pt realizarea contractGrup termic sudura
Buldozer excavator/buldoexcavatorLab autorizat incercari pt betoane si mortare
Mai mecanicCompactor autoprop pentru beton actionat electricVibrator de interior pentru beton actionat electricAutocisternacu dispozitiv de stropire
Autobasculante
Ptechip util care nu sunt asiguratedin dotare proprie sepreza contract/conv inchiriereSe va indica daca :
- echip este propriu, inchiriat- lab utilizate si autorizate grad coresp lucr min gr 2Form 12I Decl efectiv medii an ale pers angajat si cadre conducToate pers cu fct conduc implicate in executia lucrarilor trebuie sa probeze calif necesare pt realiz lucrari in proiecte similareDoc privind studii preg prof calif atest prof
Form 5CV pers conducere si a pers cheie:
respons tehn dom constructii edilitare si de gospodarire comunalarespons tehn cu sudurasi personalul autorizat cu suprav lucr
sudori autorizati in polietilena (cel putin 2 sudori;
responsi cu calitat respon cu controlul tehn de calit construc in dom lucr si retele de alim apa respons cu control tehn de calitate in constru in dom constructii civile industr categ B+C respons control tehn calit in constructii in dom produse pt constrproiectantsiexecutantinstalatelectrsafieatestatiANRE dela0, 4 KWla110KWverifproiectatestatM.E.C.
R.T.E. indominstalelecatestatM.E.C.
Of vor prezenta copii doc
Certif atest tehn prof + LEGIT termen valabil pt respon tehn dom constructiiAutoriz de sudor PE-HD si in otel
Autoriz ISC responscontrolul tehn de calitate in construct dom lucrari si retele de alim apa
ISO 9001 ISO 14001 OHSAS 18001 :2004sauechiv in origin/ copie legalizatavalabil data
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Form 12F si anexa-Lista princ lucrari exec 5 aniOf sa faca dovada indeplinirii a cel putin 1 contract de lucrari similare (alimentare cu apa reabilitare si extindere) in valoare de 4.000.000 lei.Fisa exper similara pt contractsimilar Form 4 insotita de copia contract recomandarebeneficiar o copie a proces verbal la terminarea lucrarilorDoc prezent copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul oferit in lei
70%
Descriere:
2.
termenul de executie exprimat in luni
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 11:00
Locul: com Frecatei jud Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT FRECATEI
Adresa postala: Com Frecatei, jud Braila, Localitatea: Frecatei, Cod postal: 817045, Romania, Tel.0721/207325, 0729/128640, Email: [email protected], Fax: 0372/871327
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2009 15:29