Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere alimentare cu apa in loc.Lunca, com.Ceamurlia de Jos, jud.Tulcea


Anunt de participare numarul 40893/20.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CEAMURLIA DE JOS (CONSILIUL LOCAL CEAMURLIA DE JOS TULCEA)
Adresa postala: CEAMURLIA DE JOS, Localitatea: Ceamurlia de Jos, Cod postal: 827035, Romania, Punct(e) de contact: ANTON UNGURU, Tel.0240/564706, Email: [email protected], Fax: 0240/564706
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere alimentare cu apa in loc.Lunca, com.Ceamurlia de Jos, jud.Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc.Lunca, com.Ceamurlia de Jos, jud.Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
un foraj, statie de clorinare, reparatie rezervor existent, reabilitare si extindere retea aductiune si distributie conducte PEHD, L=18720 ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un foraj, statie de clorinare, reparatie rezervor existent, reabilitare si extindere retea aductiune si distributie conducte PEHD, L=18720 ml
Valoarea estimata fara TVA: intre 730, 000 si 1, 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie 40000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligib, decl.neincadrarea in art.181, certificat de atestare fiscala a obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului si bugetul local, decl.privind calitatea de participant la procedura, certificat de cazier judiciar al operatorului, certif.fiscal al firmei, si certif. de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri in ultimii 3 ani
-bilantul contabil pe anii 2004, 2005, 2006
-asigurarea cash flow-ului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie mai mare de 2000000 eurovaloarea cash flow-ului sa fie de 200000 euro demonstrata prin scrisoare de bonitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princip.lucrari executate in ultimii 5 ani, experienta similara incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 lucrari similare de alim.cu apa si canalizari in calitate de antreprenor general, decl.privind dotarile, decl.nr.de angajati, asigurarea calitatii certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent, standarde de mediu ISO14001/2004 sau echivalent, autorizatie de mediu emisa ARBDD, certificat OHSAS 18001/1999 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria Primariei Ceamurlia de Jos
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2008 13:00
Locul: Primaria Ceamurlia de Jos, jud.Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire din partea operatorului economic pe care il reprezinta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
se pot achizitiona lucrari noi similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare cu circa 50% din val.contractului.vizita in teren a amplasamentului este in data de 4.01.2008 ora 10, cerinta obligatorie de selectie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 02131104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Ceamurlia de Jos, jud.Tulcea
Adresa postala: Consiliul local Ceamurlia de Jos, Localitatea: Ceamurlia de Jos, Cod postal: 827035, Romania, Tel.0240564706, Email: [email protected], Fax: 0240564706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2007 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer