Licitatie Publica - Reabilitare si extindere cladiri - Colegiul National Agricol "Carol I" din municipiul Slatina, judetul Olt
Anunt de participare numarul 128868/23.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada Mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel. 0249/439377;407002, Email: [email protected], Fax: 0249/431708;439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere cladiri - Colegiul National Agricol "Carol I" din municipiul Slatina, judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Slatina, jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea calitatii infrastructurii de educatie, a dotarilor, structurilor de cazare pentru asigurarea unui proces educational la standarde europene si a cresterii participarii populatiei scolare si a adultilor la procesul educational, prin Reabilitarea si extinderea unor cladiri ale Colegiului National Agricol "Carol I" din Slatina, judetul Olt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
. Reabilitarea unei cladiri ? "Corp Scoala" ? prin consolidare, refacere generala a sarpantei cu un nou strat hidroizolant, finisaje noi arhitecturale, refacere instalatii perimate. Cladirea cu 2 etaje va avea o de sala de festivitati la parter, iar la etaj vor functiona 5 laboratoare pentru toate specializarile scolii, respectiv tehnician agronom, tehnician veterinar, tehnician in activitati de comert, tehnician operator tehnica de calcul, tehnician analize alimentare ? si 2 oficii.
2. Reabilitarea cladirii "Camin-Internat", prin reizolarea termica a inchiderilor perimetrale, reconditionarea instalatiilor sanitare, recompartimentarea si reamenajarea celor 3 etaje.
3. Extinderea cladirii "Cantina" ? extinderea salii de mese cu 200 mp, reabilitare termica, refinisare moderna, reconditionare instalatii perimate ? sanitare, incalziri, ventilatii, electrice.
Extinderea va fi executata alipit, intercomunicabil, cu folosirea bucatariei existente, pentru a satisface noile cerinte de incarcare a unitatii de invatamant.
4. Reamenajarea cladirii "Atelier Mecanic" ? reconditionare termica, compartimentare, iluminat natural, refinisare arhitecturala, revizuire instalatii.
In noua configuratia cladirea va avea 2 incaperi, una pentru studiu (sala de clasa) si una pentru practica (partea de laborator) cu functiunea de mecanica motoare.
5. Refacerea racordului de canalizare pentru toate componentele incintei si executarea unui nou racord la sistemul municipal de canalizare, aflat la o distanta de aproximativ 800 m.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 320, 515RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? in suma de 100.000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA A contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 80, 35 %- Buget de stat: :17, 65 %- Buget Local : :2, 00 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006
Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarateCazier fiscal al societatii
Cazier judiciar al societatii
Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Prezentare CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Fisei de informatii generale.
Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010
: Prezentarea balantelorcontabile dela fineleanilor2008, 2009 si 2010Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurileInformatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
: Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 10.000.000 lei.nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2010 sa fie cel putin 99%.Ofertantul trebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente edificatoare, numai in original, prin care se confirma ca are disponibil sau are acces la facilitatile de credit in suma de cel putin 1.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani,
Fisa de experienta similaraDeclaratie de securitate si sanatate in muncaDeclaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anualeDeclaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractuluiDeclaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractuluiLista cuprinzand personalul desemnat pentru executia lucrarii
Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice,
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei isi va autoriza toate utilajele mai mari de 3, 5 to
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei va incheia un contract pentru depozitarea molozului si materialelor reziduale in halda municipiului.
Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru executie lucrariCertificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, detinut de catre producatorul/producatorii tuturor articolelor de tamplarie PVC
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente de executie lucrari de constructii/reabilitare /modernizare constructii civile in valoare de minim 3.100.000, 00lei fara TVA;Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente de executie lucrari de reabilitare termica la constructii civile in valoare de minim 700.000, 00lei fara TVA;Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente de executie lucrari de canalizare ape menajere/reziduale in valoare de minim 680.000, 00lei fara TVA;Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente de executie retele/curenti slabiin valoare de minim 450.000, 00lei fara TVA;?minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, atestat si ca manager de proiect?minim 1 (unu) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata?minim 1 (unu) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Instalatii in Constructii?minim 1 (unu) inginer sisteme de securitate?minim 1 inginer de retele electrice, absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice?minim1 (unu) atestat RTE?Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, -minim 1 (unu) tehnician pentru sisteme de detectie, supraveghere video, control acces-minim 1 Responsabil Tehnic cu Sudura-minim 2 (doi) sudoriPEHDcalificati si atestati ISCIR?Minim3 (trei) autobasculante = 16 to.?Minim 2 autobetoniere cu capacitate de minim 9 mc fiecare.?Minim 1 Sapator in spatii limitate (mini excavator)?Minim 2 (doua) echipamente vibrare beton.?Schela metalica autoridicatoare care sa acopere minim 500 (cinci sute)mp?Minim 1 (una) macara/automacara?Minim 1(unu) Autocamionpentru transport materiale?Minim 1(una) pompa epuisment?Minim 2 (doua) seturi sisteme de sprijiniri santuri?Minim 2 (doua) aparate de sudura PEHD
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
? Proceduri de implementare a temelor orizontale aferente obiectului contractului
20%
Descriere: componenta tehnica
3.
? Planificarea executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, prezentata detaliat si corelat cu durata de executie ofertata
20%
Descriere: componenta tehnica
4.
? Durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie PVC
15%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2011 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Slatina, str. Mihail Kogalniceanu, nr.1, localitatea Slatina, jud Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): contract de finantare 1147/09.04.2011 POR 2007-2013 SV/24/3/3, 4/33 Cod SMIS 12232
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/310642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanele vatamate pot sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cumostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: localitatea Slatina, strada Mihail Kogalniceanu, nr.1, jud.Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 0500, Romania, Tel. 0249/407004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 14:46