Licitatie Publica - Reabilitare si extindere cladiri , retea de canalizare - Liceul cu Program Sportiv, municipiul Slatina, judetul Olt
Anunt de participare numarul 113560/28.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel. 0249/439377;407002, Email: [email protected], Fax: 0249/431708;439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere cladiri , retea de canalizare - Liceul cu Program Sportiv, municipiul Slatina, judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari de reabilitare si extindere cladiri (reabilitare cladiri, supraetajare corp anexa, racord canalizare) Liceul cu Program Sportiv Municipiul Slatina judetul Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari de reabilitare si extindere cladiri (reabilitare cladiri, supraetajare corp anexa, racord canalizare) Liceul cu Program Sportiv Municipiul Slatina judetul Olt
Valoarea estimata fara TVA: 3, 792, 021RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de partivipare la licitatie 75.000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitorul poate efectua plata catre executant in termen de 120 zile de la emiterea facturilor, pana la acoperirea sumelor prevazute in buget.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se cere legalizarea asocierii grupului de ofertanti, ci numai acceptul scris al lor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, , cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, sau echivalent;
- Copie legalizata dupa CUI (codul unic de inregistrare) emis de Oficiul Registrului Comertului, sau echivalent;
- Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant ? valabil la data deschiderii documentelor de calificare;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare;
- Cazier fiscal/certificat echivalent-pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003;
- Cazier judiciar al societatii;
- Cazier judiciar al administratorului societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa privind informatii generale despre ofertant;
- Prezentarea bilanturilor contabile dela fineleanilor2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente
- Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta numai in original - 900000 lei
-Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o agentie de asigurare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 7.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
- Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica;
- Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat
- Declaratie de securitate si sanatate in munca
- Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune(conform Fisei de date a achizitiei);
- Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat (conform Fisei de date a achizitiei);
- Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant (conform Fisei de date a achizitiei);
- Certificatului de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, sau echivalent, in domeniul constructiilor civile;
- Certificat de atestare ISU pentru verificare, intretinere, reparare, executare, proiectare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu
- Autorizatie ANRE tip B- Informatii privind subcontractantiisi specializarea acestora;
- Informatii privind asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari de constructii cladiri in valoare de minim 2.750.000, 00 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare. Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica ofertantii trebuie sa fie inscrisi in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2011 10:00
Locul: Slatina, strada Mihail Kogalniceanu, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si persoanele imputermicite din partea operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr.842/N/13.09.2010. Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3-?Imbunatatirea infrastructurii sociale??Domeniul major de interventie 3.4.?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, CRAIOVA, judetul DOLJ, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel. 0251/418.568, Email: [email protected], Fax: 0251/415.600, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Mihail Kogalniceanu nr.1, Slatina, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Tel. 0249/407004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2010 15:22