Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere conducte apa sat Topraisar, comuna Topraisar judetul Constanta


Anunt de participare numarul 57284/01.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOPRAISAR (CONSILIUL LOCAL TOPRAISAR CONSTANTA)
Adresa postala: SOS. NATIONALA, NR. 52, Localitatea: Topraisar, Cod postal: 907285, Romania, Punct(e) de contact: ANANMARIA-CRISTINA GUZGA, Tel.0241/785255, 0241/785001, Email: [email protected], Fax: 0241/785255, 0241/785001, Adresa internet (URL): www.primaria-topraisar.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere conducte apa sat Topraisar, comuna Topraisar judetul Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA TOPRAISAR, LOCALITATEA TOPRAISAR, JUDETUL CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa al localitatii Topraisar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se doreste reabilitarea sistemului de alimentare cu apa existent si dezvoltarea unuia nou, care sa ofere debite de apa corespunzatoare din punct de vedere calitativ si cantitativ.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 202, 136RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 50.000 lei.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractui.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat de MDLPL prin SUBPROGRAMUL PRIVIND ALIMENTAREA CU APA A SATELOR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform legislatiei in vigoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- certificat de atestare fiscala eliberat de administratia fiscala;
- certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe;Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani 4.500.000 lei;
lichiditate generala minim 100%;
solvabilitate 30%;
bilantul contabil la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri din activitati similare 4.500.000 lei.- lichiditate minim 100%;
- solvabilitate 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate (minim 2 contracte similare) in ultimii 5 ani;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
- Declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat pentru constructii si amenajari hidrotehnice;
- Trei recomandari din partea altor beneficiari/clienti pentru lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
65%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Garantia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Se va depune o cerere scrisa la sediul Primariei Topraisar sau pe fax 0241/785.118.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2008 13:00
Locul: Sediul Caminului Cultural Topraisar, sala de sedinte a Consiliului Local Topraisar.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3118090, Email: [email protected], Fax: +4(021)3118090, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: str. Traian, nr. 23, ,Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/616003, Email: [email protected], Fax: 0241/616003, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL TOPRAISAR
Adresa postala: Soseaua Nationala, nr. 52, Localitatea: TOPRAISAR, Cod postal: 907285, Romania, Tel.0241/785255, Email: [email protected], Fax: 0241/785118
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2008 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer