Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere conducte de transport si aductiuni apa potabila in sistemul zonal de alimentare cu apa Bistrita


Anunt de participare (utilitati) numarul 111715/24.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUABIS BISTRITA-NASAUD
Adresa postala:  PARCULUI NR.1, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420035, Romania, Punct(e) de contact:  Baciu Adrian, Tel. 0263214014, In atentia:  Birou UIP, Email:  [email protected], Fax:  0263216608, Adresa internet (URL):  www.aquabis.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de alimentare cu apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare si extindere conducte de transport si aductiuni apa potabila in sistemul zonalde alimentare cu apa Bistrita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bistrita
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul "Reabilitare si extindere conducte de transport si aductiuni apa potabila in sistemul zonal de alimentare cu apa Bistrita" prevede realizarea urmatoarelor lucrari la Sistemul Zonal de alimentare cu apa Bistrita:
- Extindere aductiune Podirei ? Sintereag;
- Extindere aductiune Sintereag - Nimigea de Jos;
- Extindere aductiune Nimigea de Jos ? Cociu;
- Reabilitare aductiune Bistrita ? Crainimat;
- Reabilitare conducte de transport apa potabila in Municipiul Bistrita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 50, 004, 536RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi lucrari similare, conform cu art. 252 litera j) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare: 520.000 leiGarantie de buna executie a contractului 10% din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de coeziune (2007-2013) 85%Fonduri bugetare 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG 34/2006-Istoricul litigiilor din ultimii 3 ani-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local
-Cazier Fiscal-Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil)
-Declaratie privind calitatea de participant-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-imputernicire legala semnata de catre administrator
-Certificat constatator emis de Of. Registrului Comertului
-Copie certificat de inregistrare emis de Of. Registrului Comertului-Copie autorizatie de functionare/alte acte echivalente
-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in calitate de pers. juridica, conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri si profitul:
-Scrisoare de bonitate bancara
-Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009)
-Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009Informatii generale :
- Cifra de afaceri medie in ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2007, 2008, 2009 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 80.000.000 lei.
- Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru perioada impusa, in valoare de minim 5.000.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare
- Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, de natura si complexitate similara a lucrarilor propuse in contract, insotite de certificari de buna executie. Ofertantul trebuie sa fifinalizat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract similar cu val. de cel putin 50.000.000 lei in cadrul caruia sa se fi executat cel putin 40 km de conducte pentru alimentare cu apa potabila
-Fisa de Experienta similara, copii ale contractelor de executie care certifica experienta similara, insotite de copii ale PV de receptie la terminarea lucrarilor. Se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract de executie finalizat.
-Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului
-Informatii generale privind angajatii (Formular 11)
-Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor. Operatorii economici trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului). Este obligatoriu ca din echipa de proiect sa faca parte cel putin: reprezentant contractor (manager de proiect), responsabil AQ si responsabil tehnic cu executia (RTE).
-CV-uri pentru fiecare expert cheie propus
-Standard ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului in domeniul CPV al lucrarii
-Standard ISO 14001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului in domeniul CPV al lucrarii
-Standard OHSAS 18001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului in domeniul CPV al lucrarii
-Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea, pe toata durata de executie a contractului a conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii
-informatii privind subcontractantii, daca este cazul
-acordul de asociere, daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S52-077227 din 16.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud, Localitatea Bistrita, Piata Petru Rares, nr. 1-2, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Coeziune POS MEDIU AXA 1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere ca Documentatie de atribuire este atasata la anuntul de participare in SEAP in conformitate cu art. 40 alin (1) din OUG 34/2006, cu toate modificarile ulterioare si ca autoritatea contractanta are obligatia de a atasa in SEAP orice modificare sau clarificare adusa la Documentatia de atribuire, operatorii economici vor lua toate masurile pentru a intra in posesia acestor documente.Tinand cont de faptul ca volumul 5 (Piese desenate) din Documentatia de atribuire nu poate fi atasat in SEAP din motive tehnice (vol 5 are o dimensiune de peste 400 Mb, iar dimensiunea maxima a unei arhive pe SEAP nu poate depasi 5Mb), in conformitate cu art.40 alineatul 2 din OUG 34/2006, aceste documente se vor descarca de pe adresa de internet http: //www.aquabis.ro/docs/licitatii/cl3/ sau in urma unei solicitari scrise, se vor ridica pe suport magnetic de la sediul Autoritatii Contractante SC AQUABIS SA, adresa str. Parcului, nr.1, loc. Bistrita, jud. Bistrita-Nasaud, Biroul UIP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +(40)213104641, Email:  [email protected], Fax:  +(40)213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. +(40)264431063, Email:  [email protected], Fax:  +(40)264593866, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUABIS SA - Oficiul Juridic
Adresa postala:  str. Parcului nr. 1, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420035, Romania, Tel. +(40)263214014, Email:  [email protected], Fax:  +(40)263216608, Adresa internet (URL):  www.aquabis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2010 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer