Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere drum forestier Provita, orasul Rasnov, judetul Brasov


Anunt de participare numarul 73362/11.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Adresa postala: str. I.L. Caragiale nr. 21, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Ioan Vestea, Tel.0268/230.002, Email: [email protected], Fax: 0268/230.002, Adresa internet (URL): www.primariarasnov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: drum forestier conform fisei tehnice a masurii 3.5 Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere drum forestier Provita, orasul Rasnov, judetul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Rasnov jud. Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari si reabilitarea drumului forestier Provita: lungime totala 7, 1 km; Reabilitare drum existent=4, 85 km; extindere drum nou=2, 25 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea supusa licitatiei pentru Reabilitare si extindere drum forestier Provita, orasul Rasnov, judetul Brasov, calculata pe bazabugetului indicativ aprobat, este de 3.955.014Ron, din care:
a) Servicii de proiectare si asistenta tehnica
-Documentatii pt. avize, acorduri, autorizatii8.654 Ron
-Cheltuieli de proiectare pentru:
proiect tehnic 40 000 Ron
detalii de executie: 45 000 Ron
caiete de sarcini 10 000 Ron
- Asistenta tehnica din partea proiectantului: 10 000 Ron.Total proiectare =113.654 Ron.
b) Executie de lucrari- Cheltuieli pentru amenajarea terenului si protectia mediului 67 500 Ron- Cheltuieli pentru investitia de baza 3 720 260 Ron*- Organizare de santier 53 600 Ron
Total executie lucrari 3 841 360 Ron
Valoarea estimata fara TVA: 3, 955, 014RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.04.2009 pana la 01.09.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie=10% din valoarea totala a lucrarii fara TVA, garantia de participare=50.000 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile, Buget Local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii ofertantul are obligatia de a preciza partile din contract cu care are subcontract si datele de recunoastere a subcontractantului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Completare si prezentare formular 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii aprobata prin Legea nr. 337/2006, modificata si completata prin Legea nr. 128/2007, O.U.G. nr. 94/2007 si O.U.G. nr. 143/2008
3. Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;
4. Ofertantul va prezenta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Persoanele juridice/fizicestraine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;
5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimul3 ani (auditate);
2.Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea si prezentarea formularului 12E - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani.
2. Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
3. Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/Proces verbal de receptie finala/Recomandare avizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru fiecare lucrare inclusa in formularul 12F;4. Proces verbal de receptie/Contract /Recomandare din partea beneficiarului pentru fiecare contract de prestari servicii inclus in formularul 12E;
5. Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
6. Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului;
7. Prezentarea de documente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului;
8. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului (sistemul de management al calitatii);
9. Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
10. Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru executia lucrari pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta. De asemenea, este permisa sustinerea capacitatii profesionale a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin prestarea de servicii de catre laboratoare acreditate sau de personal specializat conform standardelor si cerintelor proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul Ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C3.50402370800041/29.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: In monetar la caseria unitatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2009 12:30
Locul: Consiliul Local Rasnov str. I.L. Caragiale nr. 21 Rasnov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate sa participe la deschiderea ofertelor sau reprezentanti ai acestora in baza unei imputerniciri precum si observatori desemnati de CRPDRP Romania si reprezentanti UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Sapard, Masura 3.5 Silvicultura, submasura drumuri forestiere.
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta pentru toti ofertantii, pe data de 27.03.2009, orele 10.00 Locatia: Consiliul Local Oras Rasnov, judetul Brasov
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Brasov SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0040-(0268)419615, Fax: 0040-(0268)475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Administrativ Teritoriala Oras Rasnov
Adresa postala: str. I.L Caragiale nr. 21, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Tel.0268.230.002, Email: [email protected], Fax: 0268.230.002, Adresa internet (URL): www.primariarasnov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2009 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer