Licitatie Publica - Reabilitare si extindere retea alimentare cu apa in localitatea Turda, judetul Tulcea
Anunt de participare numarul 79123/02.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIHAI BRAVU (PRIMARIA COMUNEI MIHAI BRAVU)
Adresa postala: COMUNA MIHAI BRAVU, JUDETUL TULCEA, Localitatea: Mihai Bravu, Cod postal: 827140, Romania, Punct(e) de contact: TANASE PELIVAN, Tel.0240562746, Email: [email protected], Fax: 0240562746, Adresa internet (URL): http: //mihai-bravu.judetul-tulcea.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere retea alimentare cu apa inlocalitatea Turda, judetul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loc Turda, Com Mihai Bravu, jud Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract executie lucrari alimentare apa in loc Turda, com Mihai Bravu , jud Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 contract de achizitie publica
Valoarea estimata fara TVA: 3, 004, 633RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 50.000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat - programul de dezvoltare a infrastrucrii din spatiul rural instituit prin OG nr.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere, legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza cu toate cerintele cerute prin fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat;
2.Bilanturile contabile, Contul de profit si pierderi, aferente exercitiilor financiare 2006, 2007, 2008
3.Scrisoare de bonitate emisa de bancaSe completeaza cu toate cerintele cerute prin fisa de date a achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 8.800.000 lei;3. lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100): 100%; Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100): 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI;
2.FISA/FISE DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA;
3.COPII DUPA CONTRACTE, PROCESE VERBALE DE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARILOR SAU FINALE;
4.CEL PUTIN DOUA RECOMANDARIDIN PARTEABENEFICIARI/CLIENTI;
Se completeaza cu toate cerintele cerute prin fisa de date a achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 aniamaxim 2 contractecu o valoareinsumata egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 1.500.000 LEI ;certificat conform standardelor SR EN ISO seria 9001;certificat in sistemul de management al mediului ISO 14001/2004;Certificat care sa ateste respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001/1999
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot fi reprezentati la deschiderea ofertelor de catre persoane imputernicite in scris in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Fonduri de la bugetul de stat - programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural instituit prin OG nr.7/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2009 16:19