Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere retea canalizare in orasul Zlatna - Echipare Statii de pompare


Anunt de participare numarul 132575/06.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul local al orasului Zlatna
Adresa postala: str. Calea Motilor, nr. 12, Localitatea: Zlatna, Cod postal: 516100, Romania, Punct(e) de contact: Silviu Ponoran, Tel. +4 0258856337, Email: [email protected], Fax: +4 0258856583, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere retea canalizare in orasul Zlatna - Echipare Statii de pompare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Zlatna
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de furnizare include atat furnizarea echipamentelor, montarea si punerea in functiune a acestora, cat si service-ul pe perioada de garantie, pentru 35 Statii de pompare amplasate pe teritoriul administrativ al orasului Zlatna.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122130-0 - Pompe de apa (Rev.2)
31121000-0-Grupuri electrogene (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echiparea a 35 Statii de pompare, astfel: - 70 electropompe submersibile cu tocator cu puteri intre 0, 7 KW ? 10, 4 KW;
- 6 generatoare mobile 6 KVA;
- 2 generatoare fixe 10 KVA;
- 2 generatoare fixe 18 KVA;
- 1 generator fix 30 KVA;
- executie 5 platforme betonate de 2x3 m;
- kit montare pompe, tablouri automatizare, racorduri electrice, prize de impamantare;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 711, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita constituirea unei garanti de de participare in cuantum de 54000 lei.Se solicita garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din bugetul local prin Ministerul Mediului si Padurilor in cadrul Programului Pilot pentru reabilitarea zonelor foarte poluate Zlatna si Copsa Mica.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si comletarile ulterioare. Cazier judiciar pentru ofertant. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69/1din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri. Bilantul contabil pentru anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 2.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor de montaj a echipamentelor furnizate.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie de disponobilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate necesar pentru montarea echipamentelor electrice.Personal de conducere: - Sef de santier (specializarea constructii civile si/sau instalatii in constructii);Personal calificat: - minim 2 instalatori apa, canal;
- minim 1 electrician autorizat grad II B ? conform Ordinului ANRE nr. 90/2009, cu modificarile si completarile ulterioare;Prezentarea declaratiei privind subcontractantii, precum si, daca este cazul, prezentarea acordurilor de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de garantie acordata de producator echipamentelor de pompare
30%
Descriere: Descris in Fisa de date a achizitiei
3.
Autonomia medie de functionare a grupurilor electrogene
20%
Descriere: Descris in Fisa de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2012 10:00
Locul: La sediul primariei oras Zlatna - Sala de sedinte, Zlatna, str. Calea Motilor, nr. 12, judet Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele care participa la deschiderea ofertelor, trebuie sa aiba imputernicire din partea ofertantului, semnatar al documentatiei si copie dupa cartea de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 0213104641, Email: [email protected], Fax: +4 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de depunere a contestatiilor la CNSC: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica locala, Juridic, Registru Agricol, Administrativ
Adresa postala: str. Calea Motilor, nr. 12, Localitatea: Zlatna, Cod postal: 516100, Romania, Tel. +4 0258856337, Email: [email protected], Fax: +4 0258856583
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer