Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU APA - LOCALITATILE SEIMENI SI DUNAREA, JUDETUL CONSTANTA


Anunt de participare numarul 27635/13.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SEIMENI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI SEIMENI)
Adresa postala: COMUNA SEIMENI, JUDETUL CONSTANTA, Localitatea: Seimeni, Cod postal: 907265, Romania, Punct(e) de contact: MARIOARA ILIE, Tel.0241238185, In atentia: secretar comuna, Email: [email protected], Fax: 0241238185
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU APA - LOCALITATILE SEIMENI SI DUNAREA, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SATELE SEIMENI SI DUNAREA, COMUNA SEIMENI, JUDETUL CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de extindere si modernizare a retelei de apa existanta in satele Seimeni si Dunarea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de extindere si modernizare a retelei de apa
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare in suma de 25000 lei; 2. Garantia de buna executie in procent de 5%din valoarea contractului constituita conform art. 90 al. 3 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume alocate de la bugetul de stat conform OG nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii din spaiul rural.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. declaratie pe proprie raspundere3. Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si catre bugetele locale 4. Certificat constatator referitor la societate 5. Copie de pe certificatul de inregistare a societatii 6. alte documente deatestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, relevante pentru activitate. Documentele se vor prezenta in copii legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de bonitare bancara care se va prezenta la sedinta de deschidere, dovezi privind asigurarea riscului 2. bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani; declaratii privind cifra de afaceri globala sau privind cifra de afaceri din domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care sa vizeze activitate pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 5000000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lucrarile executate in ultimii 5 ani; declaratie privind partea/partile din contract care indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; Declaratie privind utilajele;declaratie privind personalul angajarFisa/declaratia privind experienta similara, vizata de Inspectoratul de stat in constructii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara prin prezentarea a cel putin un contract similar in cuantum de 1000000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2488/7.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 273 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar sau ordin de plata la Casieria Primariei Seimeni
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 11:00
Locul: Primaria Seimeni, judetul Constanta, str. principala nr. 96
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor (personal sau prin imputernicit)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Lucrarea va finantata din fonduri obtinute conform OG nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural, publicata in MO nr. 78/27.01.2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL CONSTANTA, SECTIA COMERCIALA CONTENCIOS - ADMINISTRATIV
Adresa postala: Str. Traian nr. 33, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SEIMENI, Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Principala nr. 96, Localitatea: Seimeni, Cod postal: 907265, Romania, Tel.0241-238185, Fax: 0241-238185
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2007 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer