Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere retele apa si canal, statii de pompare apa potabila, statii de pompare apa uzata si conducte de refulare AGLOMERAREA INTORSURA BUZAULUI


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
25.814.762 RON

Castigatorul Licitatiei:
Anunt de atribuire numarul 133880/11.08.2012
Informatii anunt de participare asociat 127458
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GOSPODARIE COMUNALA S.A.
Adresa postala: Sfantu Gheorghe, str. Banki Donat, nr. 27, judet Covasna, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520031, Romania, Punct(e) de contact: Unitatea de Implementare a Proiectului, Tel. +40 267351390, In atentia: dlui Miko Aba-Sandor, Email: [email protected], Fax: +40 267351739, Adresa internet (URL): http: //www.apa-sfantugheorghe.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere reteleapa si canal, statii de pompare apa potabila, statii de pompare apa uzata si conducte de refulare AGLOMERAREA INTORSURA BUZAULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL INTORSURA BUZAULUI; JUDET COVASNA
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si extinderea retelelor de alimentare cu apa si de canalizare din Intorsura Buzaului, construirea unei statii de pompare apa potabila, construirea a 11 statii de pompare ape uzate si conducte de refulare aferente. Activitatileconstau din: constructie, pregatire personal exploatare, testare si punere in functiune si remedierea defectiunilor
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
25, 814, 762.63RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CV-IB-RB-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S53-087031din16.03.2012
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S156-260315din17.08.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?cu finantare preponderenta din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene, Bugetul de stat, Bugetul local si credit.
VI.2) Alte informatii
1.Vizita amplasament: Se recomanda ca operatorii economici sa inspecteze locatia proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile, riscul si datele necesare pentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentului se va face incepand cu data publicarii anuntului de participare intentia fiind anuntata in scris.2.Conditiile de munca si de protectie a muncii: Ofertantul trebuie sa completeze Form.nr.28.Declaratia pe proprie raspundere trebuie sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, ofertantul a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii care sunt in vigoare in Romania, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectie a muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la I.T.M sau de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html3.Informatii privind asociatii: Ofertantul trebuie sa completeze : Form.nr.31.Cerinte minime: Acord sau scrisoare preliminara de asociere.4.Informatii privind subcontractantii: Ofertantul trebuie sa completeze : Form.nr.31.Subcontractantul va prezenta Form.nr.6.Contractele incheiate intre Antreprenor si Subcontractanti vor deveni anexe la contractul incheiat intre Autoritatea Contractanta si Antreprenor.5.Documente solicitate la incheierea contractului: La incheierea contractului: -Contractele incheiate cu subcontractantii;
-Acordul de asociere legalizat;
-Documentul privind garantia de buna executie.6.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc: Se solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006, contestiile se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea de Implementare a Proiectului
Adresa postala: str. Banki Donat. Nr. 27, ,Localitatea: mun. Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520031, Romania, Tel. +40 267351390, Email: [email protected], Fax: +40 267351739, Adresa internet (URL): http: //www.apa-sfantugheorghe.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2012 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer