Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere retele alimentare cu apa, retele de canalizare, statii de pompare apa uzata ? UAT 1 ?Bragadiru?


Anunt de participare numarul 131833/30.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala: Intrarea Taciunelui nr. 5, sect 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023826, Romania, Punct(e) de contact: Ana Baicoianu, Tel. 0374.205.200, 0374.205.204, Email: [email protected], Fax: 0374.205.204., Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital de stat
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de alimentare cu apa si canalizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere retele alimentare cu apa, retele de canalizare, statii de pompare apa uzata ? UAT 1 ?Bragadiru?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Bragadiru
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Extindere retea de canalizare menajera, L = 42530 m;
- Camine de vizitare;
- Statii de pompare ape uzate menajere ? 7 buc;
- Conducte de refulare aferente celor 7 statii de pompare, L = 5368 m
- Reabilitare retea de canalizare menajera, L = 2309 m;
- Reabilitare statie de pompare ape uzate ? 1 buc.
- Racorduri la consumatori
- Extindere retea de distributie apa potabila, L = 37082 m;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
retea de distributie apa potabila si canalizare, Statii de pompare
Valoarea estimata fara TVA: 42, 411, 467.03RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC opteaza pentru achizitii lucrari similare, conform art. 122 lit. i din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
670 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 600.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare esteminim 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene-Programul Operational Sectorial Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Cazier judiciar al companiei;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie pe propria raspundere cu privire la participarea la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de af aceri si profitul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie in domeniul de activitate constructii-montaj (C+M) aferent obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2008, 2009, 2010, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 70.000.000 lei.Nivel minim impus: nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2010 sa fie cel putin 99%. (Active circulante/Datorii curente x 100)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract, insotite de certificari de buna executie;Ofertantul va face dovada ca detine un atestat in termen de valabilitate emis de ANRE; 4. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare; 6. Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei cel putin un contract similar in valoare de minim 41.000.000 RON fara TVA (Extindere retea de distributie apa potabila si Extindere si reabilitare retea de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statii de pompare) sau cate un contract avand ca obiect 1.Extindere retea de distributie apa potabila/sau: 2. Extindere si reabilitare retea de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statii de pompare a caror valoare individuala solicitata va fi raportata la partea inclusa din viitorul contract, respectiv aprox. 12.300.000 lei pentru Extindere retea de distributie apa potabila si aprox. 28.700.000 lei pentru Extindere si reabilitare retea de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statii de pompare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere: Propunerea tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputerniciti operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene-Programul Operational Sectorial Mediu
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul Natonal de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-319.51.83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2011 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer