Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere retele alimentare cu apa, retele de canalizare, statii de pompare apa uzata ? UAT 3 ?Pantelimon


Anunt de participare (utilitati) numarul 133989/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala: Intrarea Taciunelui nr. 5, sect 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023826, Romania, Punct(e) de contact: Ana Baicoianu, Tel. +40 0374205200, Email: [email protected], Fax: +40 0374205204, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital de stat
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare si extindere retele alimentare cu apa, retele de canalizare, statii de pompare apa uzata ? UAT 3 ?Pantelimon
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Pantelimon, Judetul Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si extindere retele alimentare cu apa, retele de canalizare, statii de pompare apa uzata ? UAT 3 ?Pantelimon? cuprinde toate constructiile necesare pentru extinderea retelei de distributie a apei potabile si pentru extinderea si reabilitarea retelei de canalizare menajera in orasul Pantelimon.
Lucrarile incluse in prezentul contract cuprind: Extindere retea de distributie apa potabila:
Extindere retea de distributie apa potabila, L = 31296 m;
Vane si camine aferente retelei de distributie
Hidranti de incendiu;
Bransamente la consumatori.
Extindere si reabilitare retea de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statii de pompare
Extindere retea de canalizare menajera, L = 18127 m;
Camine de vizitare;Statii de pompare ape uzate menajere ? 3 buc;
Conducte de refulare aferente celor 3 statii de pompare, L = 6180 m;
Reabilitare statie de pompare ape uzate ? 1 buc;
Reabilitare conducta de refulare ape uzate, L = 575 m;
Racorduri la consumatori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile incluse in prezentul contract cuprind: Extindere retea de distributie apa potabila:
Extindere retea de distributie apa potabila, L = 31296 m;
Vane si camine aferente retelei de distributie
Hidranti de incendiu;
Bransamente la consumatori.
Extindere si reabilitare retea de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statii de pompare
Extindere retea de canalizare menajera, L = 18127 m;
Camine de vizitare;Statii de pompare ape uzate menajere ? 3 buc;
Conducte de refulare aferente celor 3 statii de pompare, L = 6180 m;
Reabilitare statie de pompare ape uzate ? 1 buc;
Reabilitare conducta de refulare ape uzate, L = 575 m;
Racorduri la consumatori.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 702, 655.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
548 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 400.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare esteminim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - scrisoaredegarantieconformFormularuluinr.15, emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentata in original, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante, comunicat la cererea ofertantului;In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 118.024, 11 lei. 10% din pretul contractului, fara TVA. aceasta fi mentinutavalabila pe toata durata contractului (inclusiv perioada de Notificare a Defectelor). Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conformitate cu art. 90 alin. (1) din HG 925/2006, este recomandabil sa fie emis de catre o banca din Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene Programul-Operational Sectorial Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
A nu se folosi prescurtari.Formularulnr.1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat sau echivalent, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, si pentru toate punctele de lucru declarate sau echivalent(Certificatele de atestare fiscala solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele), Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul ofertei castigatoare documentele prezentate in copie vor fi transmise in original (pentru conformitatea copiilor transmise la oferta).
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.
Nota 1: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1. Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 2. Operatorul economic va prezenta o imputernicire autentificata, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, Declaratie pe propria raspundere cu privire la participarea la licitatie cu oferta independenta-Formularului 5.1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006-Formularului 5.2, In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.
Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura de achizitie: Cristian Bouleanu, Badea Mihail, Neagu Cristian, Gheorghe Soare, Imbrea Maria, Robert Tudor, Ana Baicoianu, Tudoran Gheorghe, George Popescu.
In functie de caz, acest formular va fi prezentat de ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator. Autoritatea contractanta permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, (lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice) si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice / fizice straine: 1.Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice)si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Informatii privind cifra de afaceri si profitul;
Cifra de afaceri medie in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2009, 2010, 2011, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 50.000.000 lei. In cazul in care bilantul la 31.12.2011 nu poate fi prezentat (nu a fost depus) ofertantul este obligat sa prezinte balanta la 31.12.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei cel putin un contract similar in valoare de minim 25.702.655, 18 RON fara TVA (Reabilitare si extindere retele alimentare cu apa, retele de canalizare, statii de pompare apa uzata)sauun contract avand ca obiect 1.Extindere retea de distributie apa potabila si un contract avand ca obiect 2. Extindere si reabilitare retea de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statii de pompare a caror valoare individuala solicitata va fi cel putin egala si va fi raportata la partea inclusa din viitorul contract, respectiv 8, 677, 175.18 lei pentru Extindere retea de distributie apa potabila si 17, 025, 480 lei pentru Extindere si reabilitare retea de canalizare ape uzate menajere, inclusiv statii de pompare.
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractuluiOfertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine/are contracte?cadru de inchiriere sau detine acces nerestrictionat pentru cel putin echipamentele si utilajele de mai jos, inclusiv combustibil, toate rezervele de consumabile, piese de schimb si unelte.
Descrierea pozitiei si cerinte minimale: Excavator pe pneuri, 0, 5 ? 1, 2 mc-3bucati;Mini-excavator pentru lucru in spatii inguste-2bucati;Incarcator frontal 1, 5 ? 2, 5 mc-3bucati;Autobasculante de 12-16 tone-6 bucati;Motopompe-4bucati;Lansatoare de conducte (sau macarale 5 to)-3bucati;Detectoare de cabluri si conducte metalice- 2bucati;Compactoare / placi vibratoare 0, 5-1, 5 to-4bucati;Autotransportoare beton 5 mc-2bucati.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului)Este obligatoriu ca din echipa de proiect sa faca parte cel putin:
1.Reprezentantul Antreprenorului (Manager)-Studii: Universitare, Experienta Generala: Minimum 5 ani, Experienta in post similar (ani): Minimum 3ani
2.Sef de Santier (responsabil executie)-Studii: Universitare, Experienta Generala: Minimum 5 ani, Experienta in post similar (ani): Minimum 3 ani
3.Responsabil Tehnic cu Executia-Studii: Universitare, Experienta Generala: Minimum 5 ani, Experienta in post similar (ani): 0 ani
4.Responsabil cu Controlul Calitatii-Studii: Universitare, Experienta Generala: Minimum 5 ani, Experienta in post similar (ani): 0 ani
5.Responsabil Montaj Conducte-Studii: Universitare, Experienta Generala: Minimum 5 ani, Experienta in post similar (ani): Minimum 3 ani
6.Responsabil Constructii Edilitare-Studii: Universitare, Experienta Generala: Minimum 5 ani, Experienta in post similar (ani): Minimum 3 ani7.Responsabil Refaceri Pavaje-Studii: Universitare, Experienta Generala: Minimum 5 ani, Experienta in post similar (ani): Minimum 3 ani
8.Responsabil Mecanizare-Studii: Universitare, Experienta Generala: Minimum 5 ani, Experienta in post similar (ani): Minimum 3 ani9.Responsabil Topo-Studii: Universitare, Experienta Generala: Minimum 5 ani, Experienta in post similar (ani): Minimum 3 ani
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala
1.Standard privind sistemele de management al calitatii
Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente
In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de cel putin unul dintre membrii asocierii.
2.Standard privind sistemele de management al mediului
Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente
In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de cel putin unul dintre membrii asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: DETALII PRIVIND APLICAREA ALGORITMULUI DE CALCUL: Pretul total pentru factorul de evaluare pretul ofertei se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = (Pretmin/ Pret(n))x40, Unde, P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin - pretul cel mai mic ofertat;Pret(n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
2.
Durata de executie a lucrarilor
30%
Descriere: Punctajul (20 puncte) pentru factorul de evaluare ?Durata de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a)Durata de executie maxima acceptata este de 548 zile, ofertele ce depasesc durata maxima de executie primesc 0 puncte;b)Durata de executie minima acceptata este de 200 zile, ofertele care prezinta o duratamai mica decat durata minima de executie acceptataprimesc 0 puncte;c)Pentru cea mai mica durata de executiese acorda punctaj maxim;d)Pentru celelalte durate de executie a lucrarii punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = (DEmin/ DE(n)) x 20 puncte; Unde: P(n)- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Durata de executie a lucrarii?; DEmin- cea mai mica durata de executie a lucrarii ofertata in cadrul procedurii; DE(n) - durata de executie a lucrarii ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
3.
Numarul de intreruperi a apei in timpul executiei contractului
20%
Descriere: Punctajul (20 puncte) pentru factorul de evaluare ?Numarul de intreruperi a apei in timpul executiei contractului?Pentru oferta cu nici o intrerupere sau o singura intrerupere se acorda punctajul maxim de 20 puncte. Pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P n = (nr. intreruperi minim ofertat / nr.intreruperi maxim ofertat) x 20.
4.
?Termenul de interventie pentru remedierea defectiunilor? (TI)
5%
Descriere: Termenul maxim de interventie pentru remedierea defectiunilor acceptat este de 24 ore, ofertele ce depasesc 24 ore vor primi 0 puncte. Ofertele care prezinta un termen de interventie pentru remendierea defectiunilor mai mic de 1 ora vor fi punctate cu 0, Autoritatea Contractanta considerand a fi un termen nerealist. a) Pentru cel mai mic termen de interventie ofertat in cadrul procedurii de atribuire se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, b) Pentru celelalte termene punctajul se acorda proportional, astfel, P(n) = T(minim)/ T(n) x 5 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 55
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici insotiti de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?Fonduri europene - 77, 12%Co-finantare nationala - 22, 88%, din care: - subventie de la Bugetul Statului=11, 8 %;
- contributie Bugetul Local: 1, 81 %;
- credit contractat de Operator: 9, 27 %
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi punctaj, oferta castigatoare va fi cea care are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor.Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Acest proces de reofertare pret se poate repeta de cate ori considera necesar comisia de evaluare.In cazul in care nu este posibila o departajare a ofertelor, fiind imposibila incheierea contractului, atunci procedura de achizitie publica se va anula
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizam faptului ca termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256-2 din OUG nr.34/2006. Sectiunea General.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala: Intrarea Taciunelui, nr. 5, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 000000, Romania, Tel. +40 0374205200, Email: [email protected], Fax: +40 0374205204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer