Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere retele apa/ canal si statii de pompare localitatile: Medgidia, Cobadin, Valu lui Traian si Poarta Alba.


Anunt de participare (utilitati) numarul 134100/21.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Directia Dezvoltare si Finantari Externe, Tel. +40 241664046, In atentia: Stelian Budes, Email: [email protected], Fax: +40 241664046, Adresa internet (URL): http: //www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare si extindere retele apa/ canal si statii de pompare localitatile: Medgidia, Cobadin, Valu lui Traian si Poarta Alba.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Constanta, Romania
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Reabilitare foraje si extindere retele de alimentare cuapa si canalizare ? localitatea Medgidia.
Lot 2: Reabilitare si extindere retea apa, extindere retea canalizare ? localitatea Cobadin.
Lot 3: Reabilitare statie de pompare apa potabila, extindere retea canalizare si reabilitare statie de pompare ape uzate ? localitatea Valu lui Traian.
Lot 4: Reabilitarea statiei de pompare ape uzate ? localitatea Poarta Alba .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234000-6 - Lucrari de constructii de cai ferate si de sisteme de transport pe cablu (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Reabilitare foraje si extindere retele de alimentare cuapa si canalizare ? localitatea Medgidia.
- Obiect 1: Reabilitarea a 8 foraje;
- Obiect 2: Extinderea sistemului de alimentare cu apa- 594 m;
- Obiect 3: Extinderea sistemului de canalizare - 1.259 m.
Lot 2: Reabilitare si extindere retea apa, extindere retea canalizare ? localitatea Cobadin.
- Obiect 1: Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa- 413 m; 11 bransamente;
- Obiect 2: Extinderea sistemului de alimentare cu apa - 2.301 m;
- Obiect 3: Extinderea sistemului de canalizare - 5.261 m.Lot 3: Reabilitare statie de pompare apa potabila, extindere retea canalizare si reabilitare statie de pompare ape uzate ? localitatea Valu lui Traian.
- Obiect 1: Reabilitarea statiei de pompare a apei potabile (lucrari de reabilitare constructii, instalatii electrice, inlocuire instalatii hidraulice, pompa de rezerva noua Qp = 500 mc/h);
- Obiect 2: Extindere retele de canalizare - 6.507 m;
- Obiect 3: Reabilitarea statiei de pompare ape uzate Murfatlar (lucrari de reabilitare constructii, instalatii electrice, pompa de rezerva noua Qp = 45 l/s, montare pompa de drenak Q = 31 l/s).
Lot 4: Reabilitarea statiei de pompare ape uzate ? localitatea Poarta Alba.
-Obiect 1: Reabilitarea statiei de pompare ape uzate: inlocuirea a 2+1 pompe existente cu pompe Qp = 299 mn/h; inlocuire conducte din otel D 200 mm si D 350 mm, lucrari de constructii, de arhitectura, intalatii de ventilatie, instalatii electrice si SCADA);
-Obiect 2: Constructie grup electrogen: suprafata 2, 5 x 4 mp; instalatii ventilatie, instalatie electrice
-Obiect 3: Amenajari exterioare: retele incinta (retea de canalizare intre caminele existente; lucrari aferente caminelor C1 si C2 din beton armat; montare stavile camin C1; montare gratar inox caminul C2) si imprejmuiri (73 m).
Valoarea estimata fara TVA: 14, 458, 664RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: Lot 1 =100.000 lei; Lot 2= 83.000 lei;Lot 3= 80.000 lei;Lot 4=12.000 lei. Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor Art. 86 alin 1)din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireUn model de Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura de atribuie a contractului de achizitie publica este prezentat in Formularul 1.In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada de valabilitate pentru un numar anume de zile.4. Garantie de participare la licitatie va fi inclusa in Oferta sau va fi depusa personal la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor Art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Un model de Scrisoare de Garantie Bancara de Buna Executie este prezentat inFormularul 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Se specifica sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit-Fonduri europene =75, 20 %-Co-finantare nationala =24, 80 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 4: Informatii generale despre ofertantFormular 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formular 6: Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
Formular 7: Imputernicirea privind autorizarea semnaturii ofertei, daca este cazul
Formularul 8: Date despre societatea mixta/consortiu
Formularul 9: Acordul de asociere se va prezenta numai de liderul de asociere.
Acest Acord de asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului cu Autoritatea contractanta
Formularul 10: Declaratie privind eligibilitatea
Formularul 11: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181si 69^1.Se va atasa:
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Neindeplinirea cerintei va conduce automat la excluderea operatorului economic.
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Neindeplinirea cerintei va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Nota:
1. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Felix STROE- Director General
- Aurel PRESURA- Director General Adj.- Tereza BARANESCU- Director Economic
- Elena SFRIFA- Director Juridic
- Niculae MUSAT- Director R.U.A.I.
- Ion PREDA- DirectorD.F.E.
2.In cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea, , conform cu originalul"
3.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul" Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
Pentru persoane juridice/fizice romane- cerinta obligatorie: Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/imputernicite, administratori, obiect de activitate, etc., eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor.
Acesta trebuie sa dovedeasca ca operatorul are in obiectul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract.
Forma de prezentare: document original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoane juridice /fizice straine- cerinta obligatorie:
Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/imputernicite, administratori, obiect de activitate, etc.Acesta trebuie sa dovedeasca ca operatorul are in obiectul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract.
Forma de prezentare: document original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Documentele echivalente cu cele solicitate emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, vor fi prezentate in copii traduse. Operatorul economic va face dovada traducerii legalizate a documentelor oricand acest lucru este solicitat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala globala de afaceri realizata pe ultimii 3 ani sa fie mai mare decat: Lotul 1= 10.000.000 leiLotul 2=8.000.000 leiLotul 3=7.500.000 leiLotul 4=1.100.000 lei
Lichiditatea generala in ultimul an financiar sa fie de cel putin 100%.
Cerinte valabile pentru sustinator
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara.
Din Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani prezentata, ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii, cel putin a unui contract de executie lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul contractelor, cu o valoarea lucrarilor similare executate de ofertant din cadrul contractului, de minimLotul 1= 4.500.000 lei* ( fara TVA)
Lotul 2= 3.700.000 lei*( fara TVA)
Lotul 3= 3.500.000 lei*( fara TVA)
Lotul 4= 550.000 lei*( fara TVA).
Dotarea cu personal.
Personalul cheie angajat in contract trebuie sa dovedeasca indeplinirea urmatoarelor cerinte si experienta adecvata functiei pentru perioada solicitata.- Manager de Proiect5ani-Responsabil tehnic cu executia lucrari hidrotehnice/edilitare-
- Inginer mecanic3 ani
- Inginer electrice3 ani
- Manager de Santier3 ani- Manager pentru asigurarea calitatii (AQ)-Ofertantulvapropunepentrufiecarepozitie, un specialist, faracaacestasafie nominalizat lamaimultepozitiidinlistademaisus.
In cazul in care se participa la 2 sau mai multe loturi, personalul cheie angajat in contract nu trebuie sa contina aceleasi persoane nominalizate pe mai multe loturi.
Dotarea tehnica
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la minim echipamentele si utilajele de mai jos: Excavator pe senile cu cupa1 buc
Incarcator frontal1 buc
Buldozer pe senile 65-80CP1 buc
Motopompa 6-8 CP/ 9-16 CP1 bucAutomacara 5TF1 buc
Autocisterna cu disp. de stropit cuM.A.J. 5-8 T1 buc
Compactor vibrator ? 10 tone1 buc
In situatia in care participa la 2, 3 sau 4 loturi, ofertantul trebuie sa indeplineasca cerinta minima privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari distinct, prin multiplicarea cu 2, 3 sau 4 a valorilor din tabelul de mai sus.Mentionam ca lucrarile vor incepe in aceeasi perioada si se vor executa concomitent in cele 4 localitati
Informatii privind subcontractantii
Ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi;
Cerinte valabile pentru sustinator
Standarde de asigurarea calitatii
Certificat ISO 9001/2001 sau alte documente echivalente acceptate, pentru domeniul contractului
Standarde privind sistemele de management de mediu
Certificat ISO 14001/2005 sau alte documente echivalente acceptate, pentru domeniul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
40%
Descriere: a) pentru cea mai scurta durata de executie, care nu poate fi mai mica de 14 luni pentru Loturile 1 si 2 si care nu poate fi mai mica de 8 lunipentru Loturile 3 si 4, se acorda 100 puncte;
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 13:00
Locul: Casa de Cultura a Sindicatelor Constanta - Sala Mica, B-dul Alexandru Lapusneanu nr.1, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, specialistii cooptati, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor, presa, invitati ai Autoritatii Contractante, observatorul U.C.V.A.P. , daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc avand preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2. Functie de calitatea de participant la procedura ( in nume propriu, , asociati, subcontractanti, sustinatori) documentele solicitate la cap III.2 Conditii de participare, vor fi completate de participanti, conform Ordin ANRMAP 509/2011- Anexa 2.3. Cand ofertantii se prevaleaza deart. 11 alin 4 din HG 925/2006-vor prezenta, in mod obligatoriu, Formularele 4, 5 si 6.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica SC RAJA SA
Adresa postala: Str. Calarasi, nr. 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. +40 241664046, Email: [email protected], Fax: +40 241662577, Adresa internet (URL): http: //www.rajac.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer