Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere retele apa, reabilitare foraje, rezervor apa, statie pompare apa si statie clorinare, reabilitare si extindere retele de canalizare, statie pompare ape uzate ? aglomerarea Insuratei


Anunt de participare (utilitati) numarul 135730/23.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA
Adresa postala: str.Piata Uzinei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810140, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Chirita, Tel. +40 239692900, In atentia: D.lui Director General Ing. Mihail Chirita, Email: [email protected], Fax: +40 239693209, Adresa internet (URL): www.apabraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare si extindere retele apa, reabilitare foraje, rezervor apa, statie pompare apa si statie clorinare, reabilitare si extindere retele de canalizare, statie pompare ape uzate ? aglomerarea Insuratei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Insuratei, Judetul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul Contractului de Lucrari sunt prevazute a fi executate urmatoarele categorii de lucrari: reabilitare retea apa aproximativ 7, 245 km, reabilitare foraje = 6 buc., reabilitare retea aductiune aproximativ 1, 477 km, executie rezervor apa cu o capacitate de 2500 mc, reabilitarestatie de pompare apa, reabilitarestatie clorinare apa, reabilitare si extindereretea canalizare aproximativ 38, 729 km, conducta de refulare ape uzate aproximativ 1, 691 km, constructie statie de pompare apa uzata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract lucrari: Reabilitare si extindere retele apa, reabilitare foraje, rezervor apa, statie pompare apa si statie clorinare, reabilitare si extindere retele de canalizare, statie pompare ape uzate ? aglomerarea InsurateiScopul lucrarilor: In cadrul Contractului de Lucrari sunt prevazute a fi executate urmatoarele categorii de lucrari: reabilitare retea apa aproximativ 7, 245 km, reabilitare foraje = 6 buc., reabilitare retea aductiune aproximativ 1, 477 km, executie rezervor apa cu o capacitate de 2500 mc, reabilitare statie de pompare apa cu o capacitate de 42l/s., reabilitare statie clorinare apa, reabilitare si extindere retea canalizare aproximativ 38, 729 km, conducta de refulare ape uzate 1, 691 km, constructie statie de pompare apa uzata cu o capacitate de 11, 3 l/s.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 910, 214RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantului i se va cere sa prezinta o garantie de participare la licitatie pentru suma de 450.000 RON.Garantia de participare la procedura poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta investitiei.Garantia trebuie sa aiba aceeasi perioada de valabilitate ca si oferta.Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 1 si va fi prezentat in original.Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 1 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata). In acest caz, se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara.Perioada de valabilitate a garantiei este de 165 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor.Conform art. 278^1 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 9.851, 02 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa integral pentru Liderul Asocierii sau pentru unul din membrii asocierii in numele asocierii.Autoritatea Contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada pentru un numar de zile. In cazul refuzului extinderii perioadei de valabilitate a garantiei oferta va fi declarata inacceptabila.Garantia de participare la licitatie va fi atasata ofertei sau va fi depusa la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari cu respectarea modelului de Scrisoare de Garantie Bancara de Buna Executie este prezentat inFormularul nr. 2.Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.In cazul eliberarii garantiei de buna executie de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 1 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata). In acest caz, se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene=77, 18 % ; Cofinantare nationala=22, 82%Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 ? Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA NR.1:
Declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. - Prezentare Formularul nr. 4 completat si semnat. Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator.
CERINTA NR.2:
A) Persoanelejuridice romane vor prezenta: - Certificat de cazier judiciar pentru firma si administratorul/administratorilor firmei, valabil la data depunerii ofertei, in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?B) Persoanele juridice straine vor prezenta certificat de cazier judiciar pentru firma.
Pentru statele unde nu se elibereaza cazier judiciar pentru firma, ofertantii straini vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere.
CERINTA NR.3:
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG34/2006 - Prezentare Formularul nr. 5 completat si semnat. Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, fiecare subcontractant si sustinatori ai ofertantului.
CERINTA NR.4:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formularul nr. 6?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? completat si semnat. Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, fiecare subcontractant si sustinatori ai ofertantului.
CERINTA NR.5:
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 69.1 din OUG34/2006 - Prezentare Formularul nr. 7completat si semnat. Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, fiecare subcontractor si fiecare tert sustinator. Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Director general - Ing. Mihail Chirita
Director economic ? Ec. Ofelia Neacsu
CERINTA NR.6:
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - In conformitate cu Ordinul ANRMAP Nr. 314/12.10.2010, ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, fiecare subcontractor si sustinatori ai ofertantului.
CERINTA NR.7:
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataA) Persoanelejuridice romane vor prezenta: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioarei celei in care se depun ofertele , in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?
Certificatul de atestare fiscala se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioarei celei in care se depun ofertele, in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?- cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente fata de bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.B) Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.NOTA:
- Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor, si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?.
- Pentru statele unde nu se elibereaza cazierul fiscal, ofertantii straini vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
- Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. CERINTA NR.1: A) Persoane juridice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
B) Persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident, care sa ateste ca candidatul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Declaratie pe propria raspundere (Formularul nr.9) prin care, in cazul in care candidatura este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni:
a) Ca in termen de 45 zile de la semnarea contractului, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.
b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
NOTA:
Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor, si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA 1:
Media cifrei de afaceri globale a candidatuluipe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010), trebuie sa fie cel putin egala cu 45.800.000 lei.
Documente justificative: copii ale situatiilor financiare anuale pe ulimii 3ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau copii ale raportului de audit sau raportului cenzorilor, dupa caz.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Se va completa Formularul nr. 10..........
(continuare CERINTA 1)......In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr.11, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr.4, Formularul nr.5, Formularul nr.6 siFormularul nr.7.
CERINTA 2:
Dovada ca ofertantul la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile surse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare in valoare de minim 8.000.000 lei pentru o perioada de 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA NR.1:
Experienta similara
Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa fi realizat in cadrul a cel mult 4 contracte urmatoarele:
Reabilitare retele de apa cu o lungime minimade7, 245 km, Executie rezervor apa potabila cu o capacitate minima de 2500 mc;
Executie de retele de canalizare si/sau conducta de refulare cu o lungime minima de 38, 719 km;Constructie statie de pompare ape uzate cu un debit minim de 11, 3 l/s;Se va completa Formularul nr.12.Ofertantul va completa Formularul nr.13 pentru fiecare contract pe care il va prezenta ca experienta similara.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (cf.art.190-OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm cf.Formular nr.14 in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va..........
(continuare CERINTA NR.1)........ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Se va face dovada resurselor tehnice si/sau profesionale invocate, prin depunerea de documente justificative?Formular nr.15, Formular nr.16.
Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand in acest sens Formularul nr.4, Formularul nr.5, Formularul nr.6 si Formularul nr.7 din Sectiunea Formulare.
CERINTA NR.2:
Resurse tehnice
Ofertantul este obligat sa demonstreze ca pe toata perioada de derulare a contractului are acces nerestrictionat cel putin la echipamentele si utilajele de mai jos:
Vibrocompactoare 4 buc.;
Excavator -4 buc;
Foreza ? foraj orizontal conducte -1 buc;
Sapatoare (mini excavatoare) - 4.buc;
Camioane cu o capacitate cuprinsa intre 5 si 20 tone - 6.buc;
Camioane cu o capacitate mai mica de 5 tone ? 6 buc;
Echipament de pozare a conductelor - 4.buc;
Utilaj de frezat cu disc diamantat -2.buc;
Statie de mixturi asfaltice agrementata tehnic - 1.buc;
Autobasculanta echipata pentru transport mixturi asfaltice ? 2 buc;
Autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase ? 2 buc;
Laborator incercari minim gr. II, agrementat tehnic ? 1 buc;........
(continuare CERINTA NR.2).........Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta , asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere)echipamentelor tehnice, utilajelor, mijloacelor de transport, laboratoare si alte mijloace fixe necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovadaprin completarea unei declaratii pe propria raspundere (Formularul nr. 17) ca are dotarea necesara indeplinirii contractului.
CERINTA NR.3:
Resurse umane
Declaratie pe propria raspundere ? privind RESPONSABILII CU EXECUTIA, nominalizand:
1)REPREZENTANT CONTRACTOR (MANAGER DE PROIECT);Calificari si abilitati:
Studii superioare;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta profesionala relevanta: Experienta profesionala in minim un proiect de reabilitare/extindere retele de apa si canal in zone urbane;2)RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII;Calificari si abilitati:
Studii superioare de lunga durata;
Atestat conform legislatiei in vigoare
(continuare CERINTA NR.3).....3)RESPONSABIL SSM;Calificari si abilitati: Studii superioare;
Atestat;4)RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA(RTE)
Calificari si abilitati: Studii superioare;
Atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarie comunala, (angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care se va atasa ofertei) conform legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii cu modificarile si completarile ulterioare.5)RESPONSABIL CU COMUNICAREA/ OFITER DE PRESA;Calificari si abilitati:
Studii superioare;Experienta profesionala relevanta: Experienta specifica in domeniul comunicarii si a lucrului cu publicul.
(continuare CERINTA NR.3)......Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor ? Formular nr.18;Pentru toate persoanele care se solicita a fi nominalizate se vor prezenta copii ale urmatoarelor documente: CV-urile ? conform Formularului nr.19;Diplome de studii - in copie semnata in conf.cu originalul;
Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data limita de depunere a ofertei;Declaratie de disponibilitate, in original?Formular nr.20.
CERINTA NR.4:
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.
Se va completa Formularul nr. 21, semnat si stampilat de catre candidat precum si de catre fiecare subcontractant.
CERINTA NR.1:
Candidatii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul care face obiectul achzitiei, in copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.
CERINTA NR.2:
Candidatii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management de protectia mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P7-R
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S213-327336 din 03.11.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2012 12:00
Locul: la sediul Companiei de Utilitati Publice DUNAREA Braila, situat in str. Piata Uzinei, nr. 1, Braila.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite sa reprezinte interesul operatorilor economici ofertanti, comisia de evaluare, observator UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1- Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Durata contractului: 29 luni, din care 17 luni perioada de executie (dar nu mai tarziu de 31.12.2013) si 12 luni perioada de garantie.Vizitarea amplasamentului este permisa pana la data limita de depunere ofertelor cu conditia informarii prealabile a Autoritatii Contractante(AC) cu cel putin 48 de ore.Vizitarea amplasamentului la o data ulterioara datei limita de solicitare a clarificarilor nu da dreptul operatorilor ec.sa solicite decalarea termenului de depunere a ofertei.Ofertantul este pe deplin raspunzator la intocmirea ofertei sale de luarea in calcul a tuturor datelor ce se pot obtine la vizita in teren.NOTA: ?orice clarificare solic.de op.ec.dupa publicarea doc.de atrib.se poate solicita numai in scris, prin fax/Posta Rom./curierat, iar raspunsurile AC vor fi transmise in SEAP pe adresa: www.e-licitatie.ro;?AC are obligatia de a raspunde la orice clarif.solicitata, intr-o per.care nu treb.sa depaseasca, 3 zile lucr.de la primirea unei astfel de solic.din partea op.ec., precum si oblig.de a trans.rasp.la orice clarif.cu cel putin 6 zile inainte de data limita de dep.a ofertei;?daca op.ec.nu a transmis solic.de clarif.in timp util, punand astfel AC in imposib.de a resp.termenul de 6 zile prev., AC are oblig.de a rasp.la solicit.de clarif.in masura in care per.nec.pt.elab.si trans.raspunsului face posibila primirea ac.de catre op.ec.inainte de data limita de dep.a ofertelor.Este recomandabil ca op.ec.sa transmita solic.de clarif.cu cel mult 9 zile inainte de expirarea termenului de dep.a ofertelor.Orice ofertant are dreptul de a-si modifica/retrage oferta inainte de data limita stab.pt.depunerea ofertei si numai printr-o solicitare scrisa in acest sens.Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage/modif.oferta deja depusa dupa expirarea datei limita stab.Oferta care este depusa/transmisa la o alta adresa a AC decat cea stab.in anuntul de participare, sau care este primita de catre AC dupa expirarea datei si orei limita pentru depunere se returneaza nedeschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal, in conf.cu art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COMPANIADE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR.PIATA UZINEI NR. 1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810140, Romania, Tel. +40 239692900, Email: [email protected], Fax: +40 239693209, Adresa internet (URL): www.apabraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer