Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere retele de apa si canalizare in Municipiul Slatina


Anunt de participare (utilitati) numarul 81197/01.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA OLT SA
Adresa postala: str. Artileriei, nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230072, Romania, Punct(e) de contact: ALIN PREDA, Tel.0249 431750, In atentia: ing. GHEORGHE BUICA - Director General, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0349 401168, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare si extindere retele de apa si canalizare in Municipiul Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Slatina, judetul Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea si extinderea conductelor de apa cu diametru cuprins intre 63 si 630 mm. Reabilitarea si extinderea retelelor de canalizare cu diametru cuprins intre 250-600 mm in Municipiul Slatina, pe o lungime de aprox. 12, 7 km. Lungimea retelelor de apa ce trebuie extinse este de aprox. 7, 9 km, iar cele reabilitate de 33, 5 km. Reabilitare rezervoare de inmagazinare, reabilitare statii de pompare apa si statii de pompare apa uzata.
Valoarea estimata fara TVA: 44, 200, 048RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare - 884001 leiScrisoare de garantie bancara de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - 85%cofinantare Nationala - 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular 4: Declaratie
-Formular 36: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Formular 11: Informatii generale despre ofertant
-Formular 15: Date despre societatea mixta/consortiu
-Formular 10: Imputernicirea notariala
-Formular 21: Trecutul Litigios-Formular 18: Declaratie privind eligibilitatea
-Formular 19: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG nr. 34/2006.
-Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului-Certificatul de atestare fiscala-Certificat pentru plata CAS(pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor legale valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local (pentru statele in care astfel de taxe se colecteaza separat la bugetul local ).
Persoane juridice romane:
-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalentevalabile la data deschiderii ofertelor.
-Certificat de inregistrare
Persoane juridice straine:
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data deschiderii ofertelor
Se vor prezenta:
- Identificare financiara Formular nr.12
-Scrisoare de bonitate bancara
-Formular 37: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
-Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
-Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, la peste 8.840.010 lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 16.156.500 euro
-Formular 20 - Declaratie financiara recapitulativa (bilant)
Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data deschiderii ofertelor
Se vor completa:
-Formular 16 - Sistemul de asigurare a calitatiiNivel specific minim necesar:
-Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului.
-Certificatul ISO 14001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului
-Certificatul OHSAS 18001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului,
valabile la data depunerii ofertei; se vor atasa in copie
Formular 29 Planul de management al mediului (EMP).
Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.
-Formular 22 Experienta ca antreprenor
-Formular 33 Experienta in contracte similare
-Formular 23 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-Formular 17: Alte informatii privitoare la ofertanti (Adaugati aici orice alte informatii necesare pentru evaluarea ofertantului
-Formular 14 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Formular 17 Alte informatii privitoare la ofertant
-Formular 34 Personalul cheie angajat in contract
-Formular 35 Experienta profesionala a personalului cheie
-Formular 24: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
-Formular 28: Formularul principalilor furnizoriSe va completa Formular 26 Declaratie privnd utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2009 11:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Olt SA, str. Artileriei nr.2, Slatina, cod 230072, Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul se numeste: "Extindere si reabilitare sisteme de apa si apa uzata in judetul Olt"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.+40251-418568, Fax: +40251-415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Olt SA
Adresa postala: str. Artileriei nr.2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230072, Romania, Tel.+(40) 0249/431750, Email: [email protected], Fax: +(40) 0349/401168
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2009 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer