Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA DIMITRIE GRECESCU


Anunt de participare numarul 140404/12.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel. +40 252314379, Email: [email protected], Fax: +40 252316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA DIMITRIE GRECESCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SCOALA DIMITRIE GRECESCU DROBETA TURNU SEVERIN
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA DIMITRIE GRECESCU CONFORM PROIECT TEHNIC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
45232460-4-Lucrari sanitare (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA DIMITRIE GRECESCU CONFORM PROIECT TEHNIC.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 777, 123 si 3, 062, 820.9RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conf art. 122 lit.j/OUG 34/2006.Of inaccept conf HG 925/2006 sunt conf val estim fara suplimentari.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 55.258 lei? Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, deschis la Trezoreria Drobeta Turnu Severin RO74TREZ4615006XXX000117, C.U.I. 4426581, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de catreo societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.? Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. ? Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul fara TVA al contractului? Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conf. art. 90, alin. (1) din HG. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentata in original;? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Modul de restituire a garantiei de buna executie: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
? Fonduri comunitare ? 85%? Buget de stat ? 13%? Buget local ? 2%Proiect finantat prin POR COD SMIS: 11606
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea ?(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Cerinta nr. 2: Prezentare: - Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completari In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2, cu referire numai la art. 181 lit. a), c ^1) si d). Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Cerinta nr. 3 : Prezentare: Formular 3 ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Fiecare asociat si/sau subcontractant, este obligat sa prezinte Formular 3. Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Orice oferta pentru care se constata nerespectarea prevederilor de mai sus urmeaza sa fie respinsa. Cerinta nr.4 : Prezentare: Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta nr.5: Prezentare: Formular 5 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006? In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti sau terti sustinatori, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Primar Constantin Gherghe; - Administrator Public Nicolaie Paponiu - Viceprimar Marius Vasile Screciu -Viceprimar Carjan Daniel Olimpiu - Secretar Iota Rogobete - Director executiv Elena Calianu ? Sef Serviciu Investitii Radu Manafu - Compartiment Juridic si Contencios Administrativ Pasat Mirela Compartiment Juridic si Contencios Administrativ Popescu Laura Irinel -Sef birou Achizitii Saman Laura - Sef Birou Urmarire Lucrari Florica Marian Birou Achizitii: Marian Mariana, Iovanescu Maria, Predut Tatiana Consilieri Birou Investitii: Guina Marin, Elena Camelia, Bobilca Niculina Gabriela, Dobrescu Luminita;Echipa de proiect: Iancu Nina-manager proiect, Vatuiu Mihaela-asistent manager, Damian Mirela-expert financiar, Tosa Adriana-jurist, Marian Mariana-expert achizitii publice, Breaza Irina-responsabil vizibilitate, Gogea Maria-responsabil obtinere avize.- Sef Serviciu Contabilitate: Domnulete Alexandrina cosilieri locali: Argintoianu Doru- Adrian Bolocan Constantin Boruga Doina Budulan Radu Alin Alexandru Butusina- Popescu Elena Carindatoiu Marian Folescu Cornel Vasile Golea Mihaela Carmen Grosu Mircea Sevastian Iordache Ion Marculescu Dumitru Megragoniu Gabi Damian Mura Cristian Nanciu Antoaneta Renatta Nicolae Veronica Simona Nicolicea Liviu Gabriel Robu Cosmin Stanisoara Andrei Valcu Romulus Vuvrea Nicolae . Certificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru asociati codul CAEN trebuie sa fie corespunzator activitatii pe care o realizeaza in cadrul contractului. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Prezentare: Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial Ofertantul are obligatia sa prezinte in original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriului ? formular tip emis de autoritatile competente, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCIn cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice /fizice straine -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documente prezentate original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Din certificatul constatator prezentat, trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori si ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei; Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentele in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile si a anexelor explicative pe anul 2010 si 2011.
- Bilant contabil la data 31.12.2011
- Bilant contabil la data 31.12.2010
Formular 6 - ?Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri ?Mediacifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii3 ani (2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 5.350.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Curs valutar mediu lei/euro pt. anii:
2009-1 euro=4.2373 lei
2010-1euro=4.2099 lei
2011-1euro=4.2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 7 - ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?si anexa
Lista principalelor lucrari similare executate va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii a maximum doua contracte in al caror obiect sa fie cuprinse toate activitatile proiectului/contractului ce urmeaza a fi derulat , a carorvaloare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a proiectului/contractuluisupus licitatiei , respectiv de minim 2.762.945 lei (fara TVA), pentru care va prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Formular nr. 8 -?Fisa de experienta similara?
- - copii ale proceselor verbale de receptie
Valorile contractelor prezentate in vederea sustinerii experientei similare vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv:
2007 ? 1 euro = 3.3373 lei
2008 ? 1 euro = 3.6827 lei
2009-1 euro = 4.2373 lei
2010-1 euro = 4.2099 lei
2011-1 euro = 4.2379 lei
2012 - pentru anul in curs transformarea in lei a valorii contractelor se va face la cursul BNR din ziua publicarii anuntului de participare la licitatie.
Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Informatiiprivind personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant:
1.Responsabili/Manageri de contract, pentru care se va prezenta:
- Curriculum vitae- Diploma de studii superioare ? in copie2.Responsabil cu controlul calitatii (CQ) (minim 1) autorizati, in domeniile constructii civile industriale si agricole si instalatii aferente constructiilor (electrice, termice, sanitare ) corespunzatoare tipurilor de activitati ale proiectului, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se va prezenta: - Curriculum vitae-Certificat de autorizare/Decizie interna ? responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate
- Declaratie de disponibilitate
Informatiiprivind personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant:
3. Responsabil tehnic cu executia (RTE) (minim 1), atestat MLPTL in domeniile constructii civile industriale si agricole, in conformitate cu specificul lucrarilor, ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta:
- Curriculum vitae- Atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie certificata pentru conformitate
- Legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate
- Declaratie de disponibilitate4. Inginer/subinginer ? sef de santier, (inginer/subinginer absolvent facultate de constructii-specializarea constructii civile , industriale si agricole), pentru care se va prezenta:
- Curriculum vitae- Diploma, inginer/subinginer absolvent facultate de constructii, specializarea constructii civile, industriale si agricole, in copie
Informatiiprivind personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant:
5.Inginer constructor specialistatestat de MCPN, pentru domeniul 1, specializare E, pentru care se va prezenta:
- Curriculum vitae- Diploma, inginer constructor, in copie certificata pentru conformitate
- atestat MCPN specializarea executare lucrari (E), domeniul 1 restaurare arhitectura - in copie certificata pentru conformitate
- Declaratie de disponibilitate
6. Inginer/subinginer - absolvent de facultate de ingineria instalatiilor-specializarea instalatii pentru constructii, pentru care se va prezenta:
- Curriculum vitae- Diploma, inginer/subinginer specializarea instalatii pentru constructii, in copie certificata pentru conformitate
- Declaratie de disponibilitate
Informatiiprivind personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant:
7. Inginer/subinginer instalatii electrice -pentru care se va prezenta: - Curriculum vitae- Diploma, inginer/subinginer, in copie certificata pentru conformitate
- autorizatie ANRE, in copie
- Declaratie de disponibilitate
Formular 10- Declaratie referitoarela efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Formular 11 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari? si anexa
Utilajele, mijloacele de transport si dotarile minime solicitate sunt:
1. Betoniera;
2. Macara minim 5 tf;
3. Autobasculanta/Autocaminon transport materiale;
4. AutobetonieraOfertantul trebuie sa faca dovada dispunerii (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor si instalatiilor specifice executarii lucrarilor.
Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii cu laborator de grad corespunzator (copie autorizatie minim grad II si anexele acesteia cu incercarile autorizate) pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa.
Formular 12- Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca datele de recunoastere ale acestuia /acestora si acordul acestuia /acestora
Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie certificata conform cu originalul
Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, certificata conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2012 11:00
Locul: Sediul primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str Maresal Averescu nr 2-Sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ? Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara3: Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul de interventie 3.4 ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formarea profesionala continua- COD SMIS: 11606
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 80 puncte;b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: Pn = (pret ofertei minim/pret n) x punctajul maxim alocat.a) Pentru cea mai mare perioada de garantie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 20 puncte;b) Pentru o perioada de garantie mai mica decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel: Pn = (perioada n/ perioada maxima) x punctajul maxim alocat.Perioada de garantie va fi exprimata in ani. Perioada minima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 2 ani, iar perioada maxima de garantie este de: 5 ani.Pentru o perioada de garantie mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta (2 ani), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma. Pentru o perioada de garantie mai mare decat perioada maxima indicata de autoritatea contractanta (5 ani), nu se va acorda punctaj suplimentar.In cazul in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc avand punctaje egale, pentru departajare se va tine cont de pretul ofertat, oferta clasata pe primul loc fiind declarata oferta cu pretul cel mai mic. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au si preturi egale, in vederea departajarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis si sigilat, la o data care va fi anuntata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: Str Maresal Averescu nr 2., Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel. +40 252314379, Fax: +40 252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2012 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer