Licitatie Publica - Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa com. Albesti, jud. Ialomita
Anunt de participare numarul 93967/08.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Albesti (Consiliul Local Albesti)
Adresa postala: com. Albesti, jud. Ialomita, Localitatea: Albesti, Cod postal: 927010, Romania, Punct(e) de contact: Emil Juganaru, Tel.0243268002, Email: [email protected], Fax: 0243268002, Adresa internet (URL): WWW.albesti.go.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa com. Albesti, jud. Ialomita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Com. Albesti, jud. Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia reabilitarii si extinderii sistemului de alimentare cu apa din satele Albesti si Marsilieni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 896, 196RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare - 40000 lei - garantia de buna executie - 5%din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG577 prin MDRL de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006; Dovada privind indeplinirea obligatiilor de plata;Certificat emis de DGFP a judetului, de plata a datoriilor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate; Certificat emis de Serv. Public de impozite, taxe si alte venituri ale bugetului local din cadrul Consiliului local al localitatii , de plata a datoriilor catre bugetele locale.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitat (pentru mai multe detalii consultati fisa de date a achizitiei)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ;
- Bilantul contabil pe ultimii trei ani, insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie legalizata. - Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv. Scrisoare de facilitati de credite, emisa de o banca, cu cel mult 5 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in valoare de 1.170.000 lei, valabila pe toata durata executarii contractului; sau -Angajament ferm al unei persoane fizice sau juridice, daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 si art 11^1 din HG 925/2006. Media Cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuiesa fie mai mare de: 7.500.000 LEI. (pentru mai multe detalii consultati fisa de date a achizitiei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani Lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani, Experienta similara, Declaratie privind echipamente, utilaje si instalatii specifice Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani de activitate si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Declaratie de disponibilitate, in original;
- Contracte de munca vizate la ITM /de prestari servicii in copie legalizata;Proiectul tehnic, detaliile de executie si caietele de sarcini vor fi verificate de un verificator tehnic atestat, Certificat de atestare ISO-9001; Certificat ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor, ce va fi prezentat doar de catre executant, in copie legalizata. sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene Standarde de protectie a muncii si a sigurantei muncii Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectum.ro/Legislatie/legislatie.html In cazul unei asocieri declaratia privind conditiile de munca trebuie sa fie completata de catre liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2010 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie si reprezentanti ai ofertantilor(cu imputernicire, cel mult 2(doua) persoane)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte mentiuni: Ofertantului i se recomanda sa viziteze amplasamentul si sa studieze la sediul primariei Documentatia de avizare a lucrarilor de intervntie intocmita si aprobata. (pentru mai multe detalii consultati fisa de date a achizitiei)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sect. 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3195180; 021-3195181, Fax: 021-3191674; 021-3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Albesti
Adresa postala: sat Albesti, Com. Albesti, jud. Ialomita, Localitatea: Albesti, Cod postal: 927010, Romania, Tel.0243268002/268064, Email: [email protected], Fax: 0243268002/268064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2010 15:26