Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa comuna Tirgsoru Vechi , judetul Prahova


Anunt de participare numarul 28600/17.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TIRGSORU VECHI
Adresa postala: Com. Tirgsoru Vechi sat Strejnicu str. Principala nr.753C, judetul Prahova, Localitatea: Targsoru Vechi, Cod postal: 107592, Romania, Punct(e) de contact: VASILE GHEORGHE, Tel.0244/482291, 0745154016, Email: [email protected], Fax: 0244/482555
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa comuna Tirgsoru Vechi , judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Tirgsoru Vechi , Judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa in comuna Tirgsoru Vechi , la standardele Uniunii Europene , pe o lungime de 50 km. Forare a 4 puturi , construire statii de pompare si clorinare (2+2), 2 rezervoare cu apa si imprejmuirile aferente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 2, 053, 963RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 41079 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului constituita prin retineri din sume datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local din sume defalcate din TVA repartizate in cadrul Programului de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural instituit prin OG.7/2006 ;Bugetul local 5% din valoarea investitiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare. Asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea . Declaratie privind neincadrarea in prevederiule art.181 din OG.34/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv cele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor .
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale :
-pentru persoane juridice/fizice romane- Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare/ altele echivalente , din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) privind procedura insolventei , sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Certificatul trebuie sa fie valabi la data deschiderii ofertelor .
Certificat de inregistrare al societatii in copie .
-persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica , sau de inregistrare /atestare din punct de vedere profesional .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2006, vizat si inregistrat la autoritatile competente, semnat si stampilat cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca societatea a inregistrat profit ;
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului;
Demonstrarea ca operatorul economic are acces , sau are ca disponibile resurse reale negrevate de datorii, Linii de credit confirmnate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa , reprezentand minim 20% din valoarea estimata a contractului .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie minim 5000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor , modul de indeplinire a obligatiilor , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ;
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut in special pentru asigurarea controlului calitatii lucrarii ;
Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor ;
Declaratie pe propria raspundere privind numarul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani , nominalizarea persoanelor responsabile direct pentru executie lucrarilor ;
Declaratie referitoare la utilajele , instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti unde au fost realizate lucrari asemanatoare ;
Ofertantul va trebui sa prezinta certificate emise de organisme specializate prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat-Sistemul de management al calitatii ISO 9001:2001 ;
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora insotita de acordurile de subcontractare .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Resurse umane minime: personal calificat si autorizat pentru executarea lucrarilor . Se va prezenta copii dupa documente care atesta acest fapt.Dotari tehnice minime : buldoexcavator dotat cu picon, picon hidraulic, masina taiat asfalt, motocompresor, aparat sudura electrofuziune; masina sudura cap la cap ; generator curent electric; pickamer pneumatic , aparat sudura electric; generator sudura ; betoniera; compactor ; autobasculanta ; masini transport persoane .Se va face dovada ca aceste dotari se afla in proprietatea operatorului economic prin copia facturii de achizitie si acolo unde este cazul prin copia contractului de leasing sau inchiriere;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executie lucrarii
10%
Descriere:
4.
Resurse financiare negrevate de datorii suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru minim 20% din valoarea contractului de lucrari
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei Tirgsoru Vechi, judetul Prahova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2007 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante , Comuna Tirgsoru Vechi sat Strejnicu , judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie impreuna cu reprezentantii legali ai ofertantilor pe baza de imputernicire .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare de 2% din valoarea estimata a contractului de lucrari , respectiv 41079 lei se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau prin OP in contul nr. RO51TREZ5395006XXX000060, deschis la Trezoreria Brazi .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar nr.8, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer