Licitatie Publica - REABILITARE SI EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SI SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA AXINTELE JUDETUL IALOMITA
Anunt de participare numarul 34404/01.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA AXINTELE (PRIMARIA COMUNEI AXINTELE)
Adresa postala: COM. AXINTELE JUD. IALOMITA, Localitatea: Axintele, Cod postal: 927035, Romania, Punct(e) de contact: ARISTICA CHIRICU, Tel.0243317727, In atentia: domnului primar Dutu Niculae, Email: [email protected], Fax: 0243317778
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SI SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA AXINTELE JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Axintelejudetul Ialomita, satele Axintele, Barbatescu si Horia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sistem alimentare cu apa - foraje captare, statie pompare, rezervor de inmagazinare, retea de distributie;
sistem centralizat de canalizare - retea canalizare si camine;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
retea apa 7125m, rezervor inmagazinare 350mc
retea canalizare 4600m.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 2, 647, 377RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 26500 leigarantie de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
obiectiv cuprins in Programul de dezvoltare a infrastructurii locale aprobat prin OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere - conform art. 44 alin. 2 din OUG 34/2006 sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat emis de ORC, certificate privind achitarea obligatiilor catre bugetul local si bugetul consolidat de stat, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala pe ultimii trei ani; bilant contabil la 31 decembrie 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani - minimum 3900000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucrarilor realizate in ultimii cinci ani, experienta similara - cel putin o lucrare de alimentare cu apa si canalizare, dotarea cu personal - lista personalului de conducere ce se va ocupa direct de lucrare, responsabil tehnic cu executia - atestat MLPTL in domeniul tehnico edilitare, inclusiv CV - acestuia, dotarea tehnica - lista utilajelor si echipamentelor pentru lucrare, certificat ISO 9001 sau echivalent pentru astfel de lucrari, manualul calitatii pentru aceasta lucrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara - fie cel putin o lucrare de alimentare cu apa si canalizare avand o valoare de minimum 790000 lei; fie doua lucrari - una de alimentare cu apa si una de canalizare, insumand impreuna minimum 1300000 lei; Se va anexa copie dupa PV de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului cu viza Inspectiei in Constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
001/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: solicitare scrisa cu trei zile inainte, personal, plata la casieria primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 10:01
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 11:00
Locul: Primaria Axintele, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
observatori, imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: strada Stavropoleus nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104642, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se pot depune in termen de zece zile de la comunicarea rezultatului de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
secretarul Primariei Axintele judetul Ialomita
Adresa postala: comuna Axintele judetul Ialomita, Localitatea: Axintele, Cod postal: 927035, Romania, Tel.0243 317 778, Fax: 0243 317 778
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2007 19:47