Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere statia de epurare - Aglomerarea ?Sfantu Gheorghe?


Anunt de participare (utilitati) numarul 133132/17.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GOSPODARIE COMUNALA S.A.
Adresa postala: str. Banki Donat, nr. 27, judet Covasna, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520031, Romania, Punct(e) de contact: Unitatea de Implementare a Proiectului, Tel. +40 267351390, In atentia: dlui Miko Aba-Sandor, Email: [email protected], Fax: +40 267351739, Adresa internet (URL): http: //www.apa-sfantugheorghe.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare si extindere statia de epurare - Aglomerarea ?Sfantu Gheorghe?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Sfantu Gheorghe
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari pentru reabilitarea si extinderea statiei de epurare din municipiul Sfantu Gheorghe 79.817 Locuitori Echivalenti, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, remedierea defectiunilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractulinclude:
Principalele cerinte pentru statia de epurare din Sfantu Gheorghe se rezuma la reconditionarea, modernizareasi extinderea capacitatilor existente, astfel ca debitul influent si incarcarile sa poata fi preluate la nivelul optim al cerintelor procesului proiectat si tinand cont de uzura preponderenta la nivel structural. Proiectul propus pentru statia de epurare, trebuie sa tina cont de epurarea biologica, avansata, a apei uzate, in care nutrientii sunt redusi sub limitele impuse si sa imbunatateasca procesele de prelucrare a namolului.
Statia va fi dimensionata pentru o populatie echivalenta de 79.817 Locuitori Echivalenti.Principalele obiective sunt:
- Preepurarea mecanica
- Epurare mecanica
- Epurare secundara (biologica)
- Prelucrarea namolului
- Lucrari electrice si de automatizareValoarea estimata fara TVA: 62.083.534 lei (14.737.930 euro, curs de schimb 1 euro = 4, 2125 lei - folosit la semnare Contractului de Finantare). Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Nota: Valoarea Contractului nu include lucrari?diverse si neprevazute?
Valoarea estimata fara TVA: intre 62, 083, 534 si 67, 495, 598RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 252 litera k) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: 1.000.000 Lei. Garantia se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelorIn situatii exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea Contractanta poate solicita Ofertantilor sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru un numar corespunzator de zile necesar finalizarii procesului de atribuire.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a respinge documentul privind Garantia de participare daca ofertantul nu respecta Formularul nr. 2 ? Scrisoarea de garantie bancara/ Polita de asigurare pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie, va fi printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la Contract si a carei valabilitate va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului (conform art. 90(1) si art. 86(2-4) din HG 925/2006.Instrumentul de garantare va fi emisin termen de 14 zile dupa primirea solicitarii constituirii garantiei de buna executie.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, documentul privindgarantia bancara de buna executie va fi emisa integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune al U. E. - 77.5%; Bugetul de Stat, Bugetul local al autoritatilor administrativ teritoriale beneficiari ai investitiilor si credit - 22.5%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu / liderului asocierii. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala (Formularul nr. 3).
b) In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.
c) Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.
d) Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
e) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinatori cu semnatura si stampila operatorului economic/ liderului asocierii / tertului, dupa caz.In afara actelor emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, documentele solicitate de catre Autoritatea Contractanta potfi prezentate in oricare din formele:
- original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";f) Toate documentele vor indeplini cerintele solicitate si vor fi in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.g) Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.h) Pentru documente ce se elibereaza o data pe an, in tara de origine si depasesc cele 30 de zile, Autoritatea Contractanta va accepta declaratii pe proprie raspundere din partea ofertantului caresa insoteasca aceste documente si care sa confirme ca datele continute in aceste documente nu s-au modificat de la data emiterii lor. Documentele in cauza se vor depune in forma ceruta la o data ulterioara.
i)In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro pentru conversia in LEI se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv , conform tabelului urmator: 2006 - 3, 5258; 2007 - 3, 3353; 2008 - 3, 6826; 2009 - 4, 2399; 2010 - 4, 2122.
j)Pentru documentele exprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care documentul respectiv a fostemis / semnat.In cazul documentelor emise in alta moneda decat Leu, in anul 2011, se va utiliza cursul de schimb comunicat de BCE din luna in care documentul este datat si semnat.
k)Nu se vor folosi prescurtari in cadrul ofertei.
Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri / consortiu.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze urmatoarele documente:
Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formularul nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Formularul nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Fejer Alexandru - director general, Miko Aba-Sandor - sef UIP, Balo Atilla - adjunct sef UIP, Szanto Susana - manager SMI, Barabas Pal - sef statie de epurare Sfantu Gheorghe, Radu Raul-Mihai - inginer UIP, Ruxandru Viorica - sef statie de epurare Covasna.
Formularul nr. 7 - Informatii generale despre ofertant
Formularul nr. 8 - Date despre asociere (completat doar de catre Liderul asocierii)
Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere (daca este cazul)
Formularul nr. 3 - Imputernicirea in original privind autorizarea semnarii ofertei si contractului
Formularul nr. 10 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006
Ca cerinta minima, urmatoarele documente se vor adauga la Formularul 10. Documentele trebuie sa fie prezentate ca formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: Cazier judiciar al companiei (sau documente echivalente)
Formularul nr. 11 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Ca cerinta minima, urmatoarele documente se vor adauga la Formularul 11. Documentele trebuie sa fie prezentate ca formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de............, eliberat de organul fiscal competent; Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS); Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organul fiscal competent.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor legii nr. 571/2003, privind codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie pe proprie raspundere sub semnatura privata, data de ofertant sau liderul asocierii.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
In conformitate cu art. 11, alin. (4) si (5) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, conform Formular nr. 9 , semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea Autoritatii Contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerin?ei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale?i acele documente prezentate de ofertant care sunt emise de autorita?ile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor ?i, eventual atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organelle competente in domeniu. a) Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu / liderului asocierii. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala (Formularul nr. 3).
b) In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.
c) Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.
d) Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
e) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinatori cu semnatura si stampila operatorului economic/ liderului asocierii / tertului, dupa caz.In afara actelor emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, documentele solicitate de catre Autoritatea Contractanta potfi prezentate in oricare din formele:
- original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";f) Toate documentele vor indeplini cerintele solicitate si vor fi in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.g) Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.h) Pentru documente ce se elibereaza o data pe an, in tara de origine si depasesc cele 30 de zile, Autoritatea Contractanta va accepta declaratii pe proprie raspundere din partea ofertantului caresa insoteasca aceste documente si care sa confirme ca datele continute in aceste documente nu s-au modificat de la data emiterii lor. Documentele in cauza se vor depune in forma ceruta la o data ulterioara.
i)In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro pentru conversia in LEI se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv , conform tabelului urmator: 2006 - 3, 5258; 2007 - 3, 3353; 2008 - 3, 6826; 2009 - 4, 2399; 2010 - 4, 2122.
j)Pentru documentele exprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care documentul respectiv a fostemis / semnat.In cazul documentelor emise in alta moneda decat Leu, in anul 2011, se va utiliza cursul de schimb comunicat de BCE din luna in care documentul este datat si semnat.
k)Nu se vor folosi prescurtari in cadrul ofertei.
Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri / consortiu.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte:
Persoanele juridice romane: - Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) structura actionariatului, (v) persoane imputernicite /administratori, (vi) domenii de activitate, (vii) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (viii) domeniul principal de activitate, (ix) domenii de activitate secundare si ca (x) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, firma este operanta in perioada de depunere a candidaturii/ofertei si/sau de executare a contractului.Ofertantului clasat pe primul i se va solicita certificatul constatator in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Persoanele juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, sa dovedeasca ca are in obiectul de activitate, activitatile prevazute in prezentul contract.
Vor fi prezentate documentele care atesta urmatoarele, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) structura actionariatului, (v) persoane imputernicite /administratori, (vi) domenii de activitate, (vii) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (viii) domeniul principal de activitate, (ix) domenii de activitate secundare si ca (x) nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, este operanta in perioada de depunere a candidaturii/ofertei.
Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara (Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de minim 8.000.000 lei de executie a lucrarilor de constructii pentru o perioada de 6 luni, independent de angajamentele pentru alte contracte.Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie cel putin 62.000.000 Lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Sustinerea din partea unui tert (daca este cazul)
In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cuart. 186 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.Sustinatorul va prezenta declaratii privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, art. 181 lit. a, c1, d, art. 69^1 din OUG 34/2006 si situatiile financiare auditate pe 2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Expert cheie 1.Manager de Proiect - experienta in calitate de Manager de Proiect de minim 3 ani in contracte de lucrari, executate in domeniul statiilor de epurare, dintre care 1 contract sa fi fost pentru o Statie de Epurare de natura si complexitate similara prezentului proiect si constructia/reabilitarea statiei de epurare s-a finalizat in calitatea sa de manager de proiect, si statia de epurare a functionat in parametrii proiectati cel putin 1 an de zile de la data Procesului Verbal la Terminarea Lucrarilor.
Expert cheie 2.Coordonator proiectare - experienta in activitatile de proiectare in calitate de Coordonator de Proiect sau similar, de minim 3 ani in domeniul Statiilor de Epurare dintre care 1 proiect sa fi fost pentru o Statie de Epurare de natura si complexitate similara prezentului proiect si statia de epurare a functionat in parametrii proiectati cel putin 1 an de la data Procesului Verbal laTerminarea Lucrarilor.
Expert cheie 3.Inginer de proces - experienta in calitate de inginer de proces de minim 3 ani in contracte de lucrari executate in domeniul statiilor de epurare.(Participarea in proiectarea tehnologica si dimensionarea de proces pentru linia apei, cuprinzand procese de tratare biologica cu nitrificare-denitrificare si defosforizare, dintre care cel putin unul pentru o statie de epurare cu o capacitate similara prezentului proiect;Participarea in proiectarea tehnologica si dimensionare de proces pentru linia de namol, cuprinzand urmatoarele componente: concentrareanamolului, fermentarea namolului, recuperarea biogazului, deshidratarea namolului.)
-proiectare tehnologica si dimensionare de proces pentru linia apei si linia namolului, inclusiv punere in functiune si testari pentru o statie de epurare de natura si complexitate similara prezentului proiect care a functionat in parametrii proiectati cel putin 1 an de la data Procesului Verbal laTerminarea Lucrarilor.
Expert cheie 4.Inginer de structuri civile - studii specifice superioare de lunga durata;experienta in calitate de inginer de constructii civile de minim 3 ani in contracte de lucrari (de executie) executate in domeniul statiilor de epurare.
Expert cheie 5.Inginer instalatii in constructii - studii specifice superioare de lunga durata; experienta in calitate de inginer instalatii in constructii de minim 3 ani;experienta in proiectare hidraulica pentru Statii de Epurare de natura si complexitate similara prezentului proiect.
Expert cheie 6.Inginer mecanic - experienta in calitate de inginer mecanic de minim 3 ani in proiectare, executie si punere in functiune componente mecanice pentru Statii de Epurare de natura si complexitate similara prezentului proiect.
Expert cheie 7.Inginer electric - experienta in calitate de inginer electric de minim 3 ani in proiectare, executie si punere in functiunecomponente electrice pentru Statii de Epurare de natura si complexitate similara prezentului proiect.
Expert cheie 8.Inginer automatizare -experienta in calitate de inginer automatizare de minim 3 ani in proiectare, executie si punere in functiunesisteme de control si comanda automatizata pentru Statii de Epurare de natura si complexitate similara prezentului proiect.
Expert cheie 9.Sef de santier - studii superioare de lunga durata in domeniul constructiilor (civile, instalatii, cai ferate drumuri si poduri);experienta ca si sef de santier pentru lucrari de Statii de Epurare de natura si complexitate similara prezentului proiect si din care cel putin una a functionat in parametrii proiectati cel putin 1 an de la data Procesului Verbal la Terminarea Lucrarilor.
Expert cheie 10.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor - experienta in calitate de responsabil tehnic cu executia a lucrarilor de constructii de minim 3 ani;autorizat in urmatoarele domenii: a) lucrari tehnico-edilitare de alimentari cu apa si de canalizare;b) Instalatii electrice;c) constructii civile;d)cai ferate, drumuri si poduri.
Expert cheie 11.Responsabil pentru protectia muncii: experienta in calitate de responsabil pentru protectia muncii de minim 3 ani in contracte de lucrari (de executie).
Expert cheie 12.Responsabil cu controlul calitatii, nominalizat prin decizie interna: experienta in calitate de responsabil cu controlul calitatii de minim 3 ani in contracte de lucrari (de executie).
Personalulofertantului implicat in contract - Toti expertii cheie trebuie sa fie ingineri.Se accepta ocuparea pozitiilor 7 si 8 de catre aceeasi persoana.Pozitia 10 poate sa fie indeplinita cumulativ de mai multi experti.Ofertantului clasat pe primul loc i se vasolicita sa depuna pentru fiecare expert principal Formularul nr. 20 - Angajament de disponibilitate si exclusivitate (inainte de declararea castigatorului).
Experienta ca Antreprenor si proiectant-Max.2contracte de lucrari de constructii executate in ultimii 5 ani si max.2contracte de proiectare executate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 60 milioane lei si care sa cuprinda proiectarea si executia de lucrari pentru reabilitarea/constructia statiilor de epurare a apelor uzate municipale.Conditia proiectare si executie poate fi indeplinita si de contracte care cuprind atat proiectare cat si executie.(Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.La evaluarea capacitatii tehnico-profesionale a ofertantilor se pot lua in considerare sidatele subcontractantilor insa doar pentru partea din contract pe care acestia o vor indeplini. Acest lucru are in vederedoar resursele materiale si umanepe careacestia le vor disponibiliza pentru indeplinirea partii lor din contract.)
Experienta ca Antreprenor si proiectant - continuare - Contractele de lucrari de constructii trebuie sa includa cumulativ: a)constructie sau reabilitare treapta de epurare mecanica; b) constructie sau reabilitare treapta de epurare secundara, inclusiv bioreactor nitrificare-denitrificare si eliminarea biologica a fosforului sau precipatarea chimica a fosforului;c)constructie sau reabilitare treapta de prelucrare a namolului lucrari electrice si de automatizare pentru siguranta functionarii si controlului in intregime a procesului de epurare.
Experienta ca Antreprenor si proiectant - continuare - Contractele de proiectare trebuie sa includa cumulativ: a)constructie sau reabilitare treapta de epurare mecanica; b) constructie sau reabilitare treapta de epurare secundara, inclusiv bioreactor nitrificare-denitrificare si eliminarea biologica a fosforului sau precipatarea chimica a fosforului;c)constructie sau reabilitare treapta de prelucrare a namolului lucrari electrice si de automatizare pentru siguranta functionarii si controlului in intregime a procesului de epurare.
Lista utilajelor/echipamentelor/dotarilor de constructii necesare pentru executarea ContractuluiOfertantul este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la echipamentele si utilajele de mai jos, considerate ca nivel minim obligatoriu: a)macarale cu raza de actiune corespunzatoare ? 2 buc.;b)utilaje pentru demolari ? 2 buc.;c)excavatoare ? 2 buc.;d) automacarale min. 16tf ? 1 buc.;e) incarcatoare frontale min. 2 mc ? 1 buc.;f) 5 tone < camioane ? 4 buc.;g) camioane < 5 tone ? 2 buc.;h)buldo-excavator pentru spatii inguste ? 1 buc.;i) pompe de turnare beton montate pe sasiu ? 2 buc.;j)generatoare de curent? 2 buc.;k) echipament sudura conductePEHD ? 2 buc.;l) Compresoare pentru efectuare probe de presiune ? 2 buc.;m) Utilaje pentru transport beton, capacitate intre 5 si 10 m3 ? minim 2 buc., sau statie de beton mobila minim 20 m3/h.Are acces nelimitat la un laborator autorizat avand minim gradul II.
Sustinerea din partea unui tert (daca este cazul)
In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cuart. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Sustinatorul va prezenta declaratii privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, art. 181 lit. a, c1, d, art. 69^1 din OUG 34/2006.
In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea de standardeISO 9001 si ISO 14001 trebuie indeplinita in functie de natura si obiectul contractului, de operatorii economici in cauza pentru partile pe care le executa si pentru care se solicita aceasta cerinta. Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei (Lipsa unuia dintre certificatele solicitate, sau depunerea unui certificat al carui termen de valabilitate este depasit, precum si depunerea unor documente care atesta faptul ca operatorul economic este in procedura de certificare conduce la descalificarea ofertantului.)
In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea de standardeISO 9001 si ISO 14001 trebuie indeplinita in functie de natura si obiectul contractului, de operatorii economici in cauza pentru partile pe care le executa si pentru care se solicita aceasta cerinta. Certificatul ISO 14001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei (Lipsa unuia dintre certificatele solicitate, sau depunerea unui certificat al carui termen de valabilitate este depasit, precum si depunerea unor documente care atesta faptul ca operatorul economic este in procedura de certificare conduce la descalificarea ofertantului.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costul operational anual maxim garantat
60%
Descriere: Costul de operare anual maxim garantat reprezinta suma tuturor costurilor de operare garantate de ofertant pe perioada unui an, incepand cu perioada de notificare a defectelor, in conditiile descrise in caietul de sarcini (costul prezentat in Volumul 4, Sectiunea 2, Lista1 ? Centralizatorul costurilor de operare, corelat cu Listele 5 si 6 din volumul 4, Sectiunea 2 a Documentatiei de Atribuire).Pentru oferta care prezinta valoarea cea mai mica a costului operational anual maxim garantat (P2min) se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare: 100 puncte.Pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula: P2n = (P2min / cost operare n) x 100, unde cost operare n = Costul de operare anual maxim garantat pentru oferta n
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CV-SG-YB-04
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S156-260314 din 17.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 12:00
Locul: str. Banki Donat, nr. 27, judet Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti mandatati ai ofertantului.Expert achizitii publice cooptat.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata? cu finantare preponderenta din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene, Bugetul de stat, Bugetul local si credit
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1.Vizita amplasament - Se recomanda ca operatorii economici sa inspecteze locatia proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile, riscul si datele necesare pentru a pregati oferta.Vizitarea amplasamentului se va putea face incepand cu data publicarii anuntului de participare.Intentia de vizitare a amplasamentului va fi anuntata in scris.2.Conditiile de munca si de protectie a muncii - Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 29.3. Informatii privind asociatii - Formularul nr. 30.In cazul unei oferte depusa de o asociere informatiile si formalitatile necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor minime sunt: Acord sau scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca vor ramane impreuna in contract pana la finalizarea acestuia, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pe seama tuturor asociatilor si ca este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Totodata, prin acest acord, partile se obliga ca in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea. In acord sau scrisoarea preliminara de asociere vor fi prevazute partile de contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati.4. Informatii privind subcontractantii - Formularul nr. 30.Subcontractantul va prezenta Formularul nr. 6.5. Documente solicitate la incheierea contractului - Contractele incheiate cu subcontractantii, Acordul de asociere legalizat, Documentul privind garantia de buna executie.6. Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale - Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considera vatamata printr-un act al Autoritatii Contractante, cu incalcarea dispozitiilor legale in materia achizitiilor publice, are dreptul de a contesta actul respectiv pe cale administrativa, in conditiile OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer