Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere statii pompare ape uzate si statii epurare din municipiul Urziceni si orasele Lehliu-Gara si Fundulea, Romania


Anunt de intentie (utilitati) numarul 9766/24.01.2008
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala: str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: ION LUCA, Tel.0242/312705, 0242/313765, 0242/313531, In atentia: Toma Mircea, compartiment UIP, Email: [email protected], Fax: 0242/311923, 0242/313531, Adresa internet (URL): www.ecoaqua.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reabilitare si extindere statii pompare ape uzate si statii epurare din municipiul Urziceni si orasele Lehliu-Gara si Fundulea, Romania
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare statii pompare ape uzate, executie statii noi pompare ape uzatein cele trei localitati, executie statii epurare in municipiul Urziceni si orasul Fundulea, SCADA, automatizare si control.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45252000-8 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale, de statii de epurare si de statii de incinerare a deseurilor menajere (Rev.1)
45232423-3-Statie de pompare a apelor reziduale (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.05.2008
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 400, 000 si 5, 800, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din urmatoarele surse : Fondul de coeziune, reglementat prin POS Mediu si cofinantare nationala.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Se va organiza procedura de achizitie publica: licitatie deschisa.Contract de lucrari-FIDIC Yellow Book. Durata de executie a lucrarilor 36 luni, la care se adauga 12 luni perioada de notificare a defectelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CW6
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): EuropeAid/119083/D/SV/RO-2003/16/P/PA 013-04
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoare minima/Valoare maxima: 5, 400, 000/5, 800, 000 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2008 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer