Licitatie Publica - Reabilitare si extindere statii pompare ape uzate si statii de epurare, din municipiul Oltenita si orasul Budesti, Romania
Anunt de intentie (utilitati) numarul 9775/24.01.2008
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala: str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: ION LUCA, Tel.0242/312705, 0242/313765, 0242/313531, In atentia: Toma Mircea, compartiment UIP, Email: [email protected], Fax: 0242/311923, 0242/313531, Adresa internet (URL): www.ecoaqua.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reabilitare si extindere statii pompare ape uzate si statii de epurare, din municipiul Oltenita si orasul Budesti, Romania
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare statii pompare ape uzate, executie statiinoi pompare ape uzate , executie statiinoi de epurare, SCADA, automatizare si control.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45252000-8 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale, de statii de epurare si de statii de incinerare a deseurilor menajere (Rev.1)
45232423-3-Statie de pompare a apelor reziduale (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.04.2008
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 400, 000 si 5, 800, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din urmatoarele surse: Fondul de coeziune, reglementat prin POS Mediu si cofinantare nationala.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Se va organiza procedura de achizitie publica: licitatie deschisa. Contract de lucrari-FIDIC Yellow Book. Durata de executie a lucrarilor 36 luni, la care se adauga 12 luni perioada de notificare a defectelor.
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CW7
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): EuropeAid/119083/D/SV/RO-2003/16/P/PA 013-04
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoare minima/Valoare maxima: 5, 400, 000/5, 800, 000 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2008 14:52