Licitatie Publica - reabilitare si extinderesistem de alimentare cu apa in localitatea podu turcului, jud. Bacau
Anunt de participare numarul 17621/05.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Podu Turcului (Primaria Podu Turcului)
Adresa postala: comuna Podu Turcului, Localitatea: Podu Turcului, Cod postal: 604750, Romania, Punct(e) de contact: Cezar Forcos, Tel.0234289226, Email: [email protected], Fax: 0234289294, Adresa internet (URL): www.poduturcului.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reabilitare si extinderesistem de alimentare cu apa in localitateapodu turcului, jud. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA PODU TURCULUI, COMUNA PODU TURCUULI, JUD. BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INVESTITIA CUPRINDE REALIZAREA UNOR LUCRARI DE REABILITARE A SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA (DISIPARE PUTURI, REFACERE INSTALATII HIDRO, ELECTRICE, AUTOMATIZARI, REABILITARE RETELE EXISTENTE, CONSTRUCTII SI INSTALATII, RETELE DE DISTRIBUTIE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOTAL LUCRARI CONFORM LISTELOR DE CANTITATI DIN OFERTA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 40000 RON, GARANTIE DE BUNA EXECUTARE 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN FONDURI FINANTATE DIN PROGRAMUL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII IN SPATIUL RURAL CONFORM OG NR 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-ASOCIATIE- SUBCONTRACTANTI, CU CONDITIA PRECIZARII PARTILOR CARE URMEAZA A FI SUBCONTRACTATE SI DATELE DE RECUNOASTERE ALE ACESTORA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PERSOANA JURIDICA INREGISTRATA CU DOMENIUL DE ACTIVITATE IN CONSTRUCTII EDILITARE1. DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA
2. DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 181 DIN ORDONANTA 34 PREZENTARE INDEPLINIRE OBLIGATIILOR FISCALE
4. CAPACITATE DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE (INREGISTRARE)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE BANCARA
2. BILANT CONTABIL
3. INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI
SOLVABILITATE PATRIMONIALA
5. LICHIDITATE GENERALA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- LICHIDITATE GENERALA: MINIM 100% - SOLVABILITATE PATRIMONIALA: MINIM 30% - RESURSE FINANCIARE DISPONIBILE MINIM 1000000 RON - CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI MINIM 1200000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. PRINCIPALE LUCRARI IN ULTIMII 3 ANI
2. EXPERIENTA SIMILARA
3. DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICE, UTILAJE, INSTALATII
4. INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI DE ASIGURARE A CALITATII
5. INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTI SI ASOCIEREA (DACA ESTE CAZUL)6.STANDARDE DE ASIGURARE A CONDITIILOR DE MUNCA SI A PROTECTIEI MUNCII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- EXPERIENTA SIMILARA: REALIZAREA IN ULTIMII 5 ANI A CEL PUTIN 3 LUCRARI SIMILARE DIN CARE MINIM O LUCRARE DE ALIMENTARE CU APA INTR-O VALOARE DE MINIM 2500000 RON, CARE CUPRINDE MINIM 20 KM DE RETELE DE APA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA INSTITUTIEI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2007 13:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATORII AUTORIZATI SI INVITATII AUTORIZATI AI AUTORITATII CONTRACTANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS, NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL cONSILIULUI LOCAL PODU TURCULUI, JUD. BACAU
Adresa postala: PODU TURCULUI JUDETUL BACAU, Localitatea: PODU TURCULUI, Cod postal: 607450, Romania, Tel.0234289226, Fax: 0234289294
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2007 09:46