Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si inchiderea Depozitelor de deseuri urbane precum si a celor rurale neconforme din jud Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 90404/10.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si inchiderea Depozitelor de deseuri urbane precum si a celor rurale neconforme din jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: jud Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitarea si inchiderea Depozitelor de deseuri urbane si rurale neconforme din jud Bistrita Nasaud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiilor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 49, 697, 341RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 844.760 lei, echivalent a 200.000 euro; Garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program operational Sectorial Mediu 2007- 2013 COD CCI 2007 RO161PR013, NR DE INREGISTRARE IN SMIS- CSNR 1385
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei-Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului emis dupa 22.11.2009 .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Document emis de o institutie financiara abilitata pentru demonstrarea capacitatii de a sustine financiar implementarea proiectului , pentru o perioada de minim 6 luni ;
-Bilanturilecontabilepe ultimii 3 ani 2006, 2007 si 2008
-Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-Profit pozitiv pe anul2008 ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 95.000.000 lei , echivalent a 22.491.595 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani ;
- Declaratie privind personalul tehnic necesar in vederea derularii in conditii optimea contractului precum siasigurarea managementului de lucrare astfel:
-1 Manager de Proiect calificare/diploma de Manager de Proiect;
- 1 Responsabil Tehnic cu Executia autorizatie MDRL;
- 1 Inginer pentru asigurarea calitatii diploma de auditor in domeniul managementului calitatii;
- 1 Inginer proiectant;
- 1 Inginer retele gaze de joasa presiune;
- 1 inginer drumuri;
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje , dotari asa cum este prevazut in Fisa de date a achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Finalizareacu succes in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei: minimum 2 contracte finalizate pentru inchidere depozit urban de deseuri menajere / constructie celule sau depozit de ecologic de deseuri menajere;minim 1 contract finalizat pentru constructie sistem de colectare si evacuare/valorificare biogaz;minim 2 contracte finalizate pentru servicii de proiectare inchidere depozite urbane de deseuri menajere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2009 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud , str Piata Petru Rares, nr 1-2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant sau imputernicit al acestuia poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program operational Sectorial Mediu 2007-2013 Cod CCI: 2007 RO161PR013, Nr de inregistrare in SMIS-CSNR 1385
VI.3) Alte informatii
Toata Documentatia de atribuire ( VOL 1, 2, 3, 4 si 5) eate atasata prezentului anunt de participare.Orice modificare sau clarificare la Documentatia de atribuire va fii atasata prezentului anunt, operatorii economici interesati vor lua toate masurile de a intra in posesia acestor documente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str STAVROPOLEOS, NR 6, SECT 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0360084, Romania, Tel.021/ 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str Stefan cel Mare, nr 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/ 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadru Consiliului Judetean
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Fax: 0263/ 214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2009 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer