Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare - Lucrari de reparatii generale si de renovare, str. Caransebes nr. 1, sector 1, Bucuresti, cladire M.E.C.I., etaj 8.


Anunt de participare numarul 79624/10.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Directia Logistica, Tel.021-405636, In atentia: MANUELA NICULAE, Email: [email protected], Fax: 021-3120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare - Lucrari de reparatii generale si de renovare, str. Caransebes nr. 1, sector 1, Bucuresti, cladire M.E.C.I., etaj 8.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Caransebes nr. 1, sector 1, Bucuresti, cladire M.E.C.I., etaj 8.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In conformitate cu Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati si caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 774, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pentru achizitionarea de noi lucrari similare se va aplica art.122, lit. j din OUG nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in valoare de 11500 lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 9% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anul 2009. OP prin Trezorerie intre 20-30 ale lunii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii; Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele; Cazierul fiscal; Documente din care sa rezulte obiectul de activitate in domeniul executarii lucrarilor de constructii, cod CAEN 4120.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani; Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare in ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa de 1.900.000, 00 lei /454.425, 86 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; Experienta similara; certificari de buna executie (recomandari); Declaratie privind capacitatea profesionala; Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate; Declaratie cu toate dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de protectia muncii, mijloacele de transport, mijloace fixe; Acord de asocire/subcontractare; SR EN ISO 9001-2000/2001sau echivalente; Planul calitatii; SR EN ISO 14001 sau echivalente ; OHSAS 18001:2004 sau echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista care sa contina informatii despre cel mult 3 contracte de lucrari, care din punct de vedere fizic si valoric sa fie, cumulate, de minimum 387.000 lei / 92.559, 37 Euro, fara TVA; Se solicita prezentarea in copie, a cel mult trei contracte, cumul de contract / comenzi onorate, incheiate si indeplinite in ultimii 5 ani, de natura si complexitatea lucrarilor ofertate, avand o valoare cumulata, egala sau mai mare decat valoarea, exclusiv TVA, de 387.000 lei / 92.559, 37 Euro; Declaratia privind efectivul mediu anual si numarul de cadre de conducere ale ofertantului in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Descriere In conformitate cu Fisa de date.
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Descriere In conformitate cu Fisa de date.
3.
Durata de garantie a lucrarilor
20%
Descriere: Descriere In conformitate cu Fisa de date.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2009 11:00
Locul: Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii, Bucuresti, str. G-ral Berthlot nr. 28 30.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicie ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, sectia contencios administrativ Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021 332 12 40, Email: [email protected], Fax: 021 332 33 77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica si Control
Adresa postala: Str. G-ral Berthlot nr. 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel.021 405 63 00, Fax: 021 405 62 00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer