Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare poduri, podete si punti pietonale din zonele rurale ale municipiului Petrosani


Anunt de participare numarul 26090/01.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat Petrosani
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Punct(e) de contact: Ion Dobre, Tel.0254541220, Email: [email protected], Fax: 0254545903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizarepoduri, podete si punti pietonale din zonele rurale ale municipiului Petrosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Petrosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii poduri, podete si punti pietonale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
45221110-6-Pod (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare si modernizarepoduri, podete si punti pietonale din zonele rurale ale municipiului Petrosani
Lotul 1 Pod peste paraul Maleia in zona Anghel Saligny Scoala Avram Stanca
Lotul 2 Pod peste paraul Maleia in zona strazii Tabacari
Lotul 3 Podet de lemn peste paraul Maleia in zona Printz
Lotul 4 Podet de lemn peste paraul Maleia in zona gater
Lotul 5 Punte pietonala peste Jiul de Est acces Dalja Mica
Lotul 6 Pod peste paraul Staicului in zona Independentei 11-13
Lotul 7 Podet de lemn peste paraul Slatinioara
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1-4500lei;Lot2-4600lei;Lot3-3000lei;Lot4-3700lei;Lot5-8700lei; Lot6-4000lei;Lot7-4000lei.Garantia de buna executie-5%din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul Local al Municipiului Petrosani, - fonduri din programul de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural - Ordonanta nr.7/ 2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, documente privind plata taxelorsi impozitelor de stat si locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ altele echivalente, - Autorizatie de functionare / altele echivalente, - Certificat de inregistrare, - Certificat de atestare eliberat conform Ordinului nr.589/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de certificare a unitatilor specializate in elaborarea de studii, proiecte, executie lucrari, consultanta in domeniul gospodaririi apelor si documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor, emis de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor. In caz de neprezentare a acestui document, nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului/candidatului, -copie dupa actul constitutiv.Pentru persoane juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant sau extrase de bilant, depus si inregistrat la Administratia Financiara, din care sa rezulte o activitate profitabila / auditul financiar pe anul 2006 emis de persoane autorizate.
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minim: Lotul 1 750.000 lei, Lotul 2 750.000 lei, Lotul 3 500.000 lei, Lotul 4 600.000 lei, Lotul 5 1.400.000 lei, Lotul 6 500.000 lei, Lotul 7 500.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5ani- Completarea formularului 12F care sa contina minim 5 contracte
- Minim 5 recomandari din partea beneficiarilor cu viza Inspectiei de Stat in Constructii
- Completare formular 12 I- Completare formular 12 H - declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
- Certificat ISO 9001:2001 privind sistemul de management al calitatii sau echivalent
- Certificat ISO 14001:2004 privind sistemul de management de mediu sau echivalent
- Certificat OHSAS 18001:1999 privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 12 I nivel specific minim necesar: responsabil tehnic cu executia atestat pe categoria de lucrari specificata (prezentare atestat), inginer constructor, fierar betonist, operator utilaj greu, muncitor necalificat. Pentru toate persoanele implicate in proiect se vor prezenta CV-uri.Datele privind experienta similara vor fi prezentate conform Formularului 12.F.1.Nivel specific minim necesar: a)1 contract de lucrari de natura similara cu valoare de: pentruLotul 1 90.000 lei, Lotul 2 92.000 lei, Lotul 3 60.000 lei, Lotul 4 75.000 lei, Lotul 5 175.000 lei, Lotul 6 67.500 lei, Lotul 7 67.500 lei , saub)3 contracte de lucrari de natura similara cu valoare de : pentruLotul 1 150.500 lei, Lotul 2 154.000 lei, Lotul 3 118.000 lei, Lotul 4 126.000 lei, Lotul 5 292.000 lei, Lotul 6 113.000 lei, Lotul 7 113.000 lei,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10305 din 25 iulie 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 550 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria autoritatii contractante sau ordin de plata - contul RO09TREZ3685004XXX000848
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, etaj.1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor avand asupra lor imputernicire semnata si stampilata si document de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia - contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: B-dul I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.040213104641, Email: [email protected], Fax: 040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Municipiului Petrosani - Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat
Adresa postala: strada 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Tel.0254541220 int.123, Email: [email protected], Fax: 0254545903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 21:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer