Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare camin studentesc-Pavilion F Cernica


Anunt de participare numarul 28492/17.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
Adresa postala: Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Postamentel, Tel.3140383, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 3127094, Adresa internet (URL): www.snspa.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare camin studentesc-Pavilion F Cernica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: B-dul Biruintei, nr. 25, jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare camin studentesc.Caracteristici tehnice: regim de inaltime S+P+2E, suprafata construita 857, 56 mp, suprafata desfasurata 3430 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Refacere finisaje interioare si exterioare, refacere instalatie electrica si sanitara conform proiectului tehnic
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 18000 ron, garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
2.certificate privind plata taxelor locale si a impozitelor la bugetul de stat
3.certificat de inregistrare emis de ORC
4.certificat constatator privind domeniul de activitate din statutul socetatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilant contabil la 31.12.2006 sau 30.06.2007
2.balanta de verificare la 31.07.2007 sau 31.08.2007
3.declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3.700.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
2.certificat SR EN ISO 9001/2001 pentru asigurarea calitatii
3.certificat de mediu 14001/2005
4.informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala a personalului de conducere si a personalului responsabil cu executia lucrarilor, respectiv RTE
5.informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii(AQ+CQ)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea a doua contracte de lucrari in valoare de 1800000 ron care au avut ca obiect lucrari similare celor ce urmeaza a fi achizitionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1.oferta financiara
80%
Descriere:
2.
2.termen dec executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: suma va fi depusa numerar la casieria SNSPA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2007 12:00
Locul: sediul SNSPA, str. Povernei, nr 6-8, sector 1, Bucuresti, Corp A, et. I, sala 111
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3321240, Fax: 021-3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Tehnic, Investitii si Achizitii
Adresa postala: str.Povernei, nr. 6-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Tel.021-3140383, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021-3127094
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2007 17:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer