Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI MODERNIZARE CLADIRE COLEGIU NATIONAL ALEXANDRU LAHOVARI


Anunt de participare numarul 100297/18.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala:  STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240595, Romania, Punct(e) de contact:  Florica Partenie, Tel. 0250731016 int.126, Email:  [email protected], Fax:  0250731843, Adresa internet (URL):  www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODERNIZARE CLADIRE COLEGIU NATIONAL ALEXANDRU LAHOVARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul V?ea, municipiul Rm. Valcea.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului ?reprezinta reabilitarea si modernizarea cladirii Colegiului Al. Lahovari din municipiul Ramnicu Valcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
45454000-4-Lucrari de restructurare (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarease va executata?conformitate cuprevederile documentatiei tehnico-economice, faza proiect tehnic, detalii de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 750, 946RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pt.lucr.neprevazute, aplic.proc.de negociere, conf.OUG 34/2006, art.122, litera i, in cuantum de 10%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 250000 lei fara TVA.Garantie de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL , BUGET DE STAT, FONDURI EUROPENE(FEDR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractarea conform art. 44 si art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181, conform OUG 34/2006; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului (original sau copie legalizata), valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat Unic de ?registrare –copie, Certificate constatatoare privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat(DGFP), inclusiv cele locale (DITL)valabile la data organizarii licitatiei, original sau copie legalizata; statutul societatii sau actul constitutiv - copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil (copie certificata dupa bilantul contabil la 31.12.2008 , 30.06.2009, ?egistrate la D.G.F.P.), Informatii generale; ciframedie de afaceri pe ultimii 3 ani; Lichiditate generala ;In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara trebuie sa depuna documente care dovedesc ca in ultimii 5 ani nu a fost condamnata, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitatile unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si sau pentru spalare de bani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de referinta sa fie min 22000000 lei fara TVALichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) : > 100, dovedita prin scrisoare de bonitate bancara, calculata la data de 30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a lucrarilor executate ?ultimii 5 ani, Recomandari privind calitatea lucrarilor executate; Pentru lucrarile prezentate ca experienta similara se vor prezenta: unul sau mai multe contractede lucrari similare , proces – verbal de receptie si recomandari din partea beneficiarilor; prezentarea a cel putin a trei recomandari din partea unor beneficiari/clienti; Declaratie privind utilajele instalatiile, echipamentele tehnice; Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei ?domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii, mediului si sanatatii si securitatii ?munca: Certificat ISO 9001 (sau echivalent) – Managementulcalitatii;Certificat ISO 14001 (sau echivalent) – Managementulmediului;Certificat OH SAS 18001 (sau echivalent) – Managementul sanatatii si securitatii ?munca; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, Avand in vedere faptulca aceasta cladire este de patrimoniu, executia lucrarilor la componentele artistice se va face numai de catre persoane fizice sau juridice atestate in acest sens de Ministerul Culturii si Cultelor, in conformitate cu LEGEA nr. 422 din 18 iulie 2001 (*republicata*) privind protejarea monumentelor istorice*) PUBLICATA IN: MONITORUL OFICIAL nr. 938 din 20 noiembrie 2006, art. 23, alin. 2. In acest sens se va prezenta dovada atestarii. Lucrarile se vor executa cu respectarea avizelor de specialitate.Se vor prezentasubcontractantii si specializarea acestora.Se completaza formularul din sectiunea V, daca este cazulcat si anexa la formular.
Cerinte obligatorii pentru subcontractanti:
Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - unul sau mai multe contracte de executie pentru lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fieegala cu 10000000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 12:00
Locul: sediulPrimariei Municipiului Rm. Valcea, R?icu V?ea, strada General Praporgescu nr. 14, judetul
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ?uterniciti ai firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa Prioritara 3 "Imbunatatirea infrastructurii sociale" – domeniul de interventie 3.4 „Reabilitarea /modernizarea/dezvpltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si infarstructurii pentru formare profesionala continua"
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este disponibila ?SEAP. Orice completare sau modificare ulterioara la documentatia de atribuire va fi postata pe SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI- Sectia contencios administrativ
Adresa postala:  str. Victoriei nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248624940, Fax:  0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, numarul 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic, Contencios, PRIMARIA MUNICIPIULUI RM. VALCEA VŒCEA
Adresa postala:  strada General Praporgescu nr. 14, Localitatea:  R?icu V?ea, Cod postal:  0240595, Romania, Tel. 0250731016, Fax:  0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2010 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer