Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare Colegiul National Elena Cuza - executie


Anunt de participare numarul 85577/01.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, Email: [email protected], Fax: 0251/411561, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare Colegiul National Elena Cuza - executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Craiova- str.Mihai Viteazu nr.12
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare Colegiul National Elena Cuza - executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
39715240-1-Aparate electrice de incalzire ambientala (Rev.2)
42160000-8-Instalatii de boilere (Rev.2)
42214100-0-Cuptoare pentru gatit (Rev.2)
42520000-7-Echipamente de ventilatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire - Proiect Tehnic nr.1621/2007 intocmit de SC GETRIX SA CRAIOVA proiectant general, respectiv lucrari de constructii, organizare de santier si achizitie cu montaj utilaje si echipamente tehnologice si functionale.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 633, 915.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 75.000 lei.Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul National si co-finantare de la Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea: Formular nr.12A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181: Formular nr.12B;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat si bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formular nr. 12C;
- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata (pentru persoane juridice/fizice romane);
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (pentru persoane juridice/fizice romane), din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, si insotite de traduceri autorizate in limba romana (pentru persoane juridice/fizice straine), in original sau copie legalizata;
- pentru persoane juridice straine: declaratie Formular nr.24
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent.2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (respectiv 2006, 2007, 2008), completare Formular nr. 2 .
3. Lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Nivelul minim al cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 15.000.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 3.551.304, 51 Euro.(1 Euro= 4, 2238 lei la data de 24.08.2009);
- valoarea indicatorului lichiditate generala trebuie sa fie cuprinsa in intervalul 90%-100%(active circulante/datorii curente x100).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, se va completa Formularul nr. 12F.- Obligatii contractuale in desfasurare se va completa Formularul nr. B5.
-Experienta similara (Formularul nr.21).
-Decl. privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii (formularul nr. 12H);
- Autorizari specifice:
- autorizatie in domeniile: restaurare-arhitectura, inginerie - consolidare si/sau restaurare structuri istorice, emisa de Ministerul Culturii si Cultelor;
- atestatANRE tip A1, A2 si B .
- decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular nr. 12I).Decl. va fi insotita de CV-urile personalului de conducere.Deasemenea ofertantul are obligatia de a prezenta Organigrama (Formular nr. B6) si Lista cu personalul responsabil pentru indepl. contractului de lucrari(Formular nr. B7).Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie: - resposabil tehnic cu executia atestat pentru constructii civile, industriale si agricole;
- inginer/ingineri specialist atestat in domeniile: restaurare arhitectura, inginerie - consolidare si / sau restaurare structuri istorice, executare lucrari, inspectia si urmarirea comportarii in timp a monumentelor istorice, de catre Ministerul Culturii si Cultelor.
- Responsabil privind calitatea lucrarilor ce se vor executa.
- Informatii privind masurile de protectia a mediului. Ofertantul trebuie sa prezinte: - documente care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante.- declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului;
- Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale. Ofertantul va prezenta:
- certificate emise de organisme acreditate (OHSAS 18001),
- o declaratia prin care el va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
- Inf. privind subcontractantii;
- Doc. emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii(ISO 9001);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare (Cod CPV: 45210000-2) cu o valoarede minim 2.000.000 lei, respectiv 473.507, 26 Euro (1 Euro= 4, 2238 lei la data de 24.08.2009).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: conform Fisei de date a achizitiei
2.
Propunerea tehnica
50%
Descriere: conform Fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2009 12:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 7, Sala Nicolae Romanescu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: SV/11/3/3.4/1/17.07.2008, cod SMIS 3790Reabilitare si modernizare la Colegiul National Elena Cuza din Municipiul CraiovaProgramul: Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.4
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata electronic la prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Brestei nr. 12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251 418612, Email: [email protected], Fax: 0215 419851, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256*2, din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2009 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer