Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare Colegiul National ?Elena Cuza ? din Municipiul Craiova ?Furnizare dotari (echipamente IT)


Anunt de participare numarul 117499/22.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  sabina dumitru, Tel. 0251/415907 0722382962, Email:  [email protected], Fax:  0251/411561, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare Colegiul National ?Elena Cuza ? din Municipiul Craiova ?Furnizare dotari (echipamente IT)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Craiova-Colegiul National Elena Cuza, str. Mihai Viteazu, nr.12
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare Colegiul National ?Elena Cuza ? din Municipiul Craiova ?Furnizare dotari (echipamente IT)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30232000-4-Echipament periferic (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
38653400-1-Ecrane pentru proiectii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini nr.28449/09.03.2011 intocmit de Directia Proiecte si Programe de Dezvoltare, Tehnica si Investitii-Biroul Implementare Proiecte siPrograme de Dezvoltare
Valoarea estimata fara TVA: 131, 010RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 2.600lei.Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea (fara TVA) a contractului, conform prev. Doc. de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, Bugetul de stat si Fondul European de Dezvoltare Regionala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. pr. situatia pers. a op. ec.: Cerinta oblig.: compl.Anexa nr. 10.
-Cert.const. priv. ind. oblig. exig. de plata a imp., taxelor si contr. de asig. sociale catre bugetele componente ale bugetului general cons.:
a) certif. cons. priv. indep. oblig. exig. de plata a imp. sitaxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b) certif. const. priv. indep.oblig. exig. de plata a imp., taxelor si contrib. de asig. sociale la bugetul general cons..
-Decl. priv. calitatea de part. la procedura: compl. Formular nr. 12C.
-Certif. de particip. la licitatie cu oferta indep.: compl. Anexa-certificat.
-Acord de asociere: Anexa nr. 44 ? Model de acord de asociere.
Capacit. de exercit. a activ. prof. (inreg.):
-Certif. unic de inreg. emis de O.N.R.C. (CUI) - copie
-Certif. const. emis de O.R.C. in original, sau copie leg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Inform. priv.situatia ec.-financiara:
-Ultimul bilant contabil, cu viza Administratiei Finantelor Publice sau echivalent.
-Inform. gen. cu decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010): compl. Anexa nr. 11 .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 262.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 62.482, 11 Euro (1 Euro = 4, 1932 lei la data de10.03.2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inform. priv. capacitatea tehnica:
-Lista princip. livrari de produse in ultimii 3 ani-compl. Anexa nr. 12 ? Decl. priv. lista princip.livrari de produsein ultimii 3 ani.
-Experienta similara: compl. Formular nr. 21 din Sectiunea Formulare;
-Decl. priv. efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere: compl.Anexa nr. 14 din Sectiunea formulare? Decl. priv.efectivul mediu anual al person. angajat si al cadrelor de conducere. Ofertantul are oblig. de a prezentaLista cu person. de conducere precum si pers. responsabile pentru indepl.contractului (Anexa nr.17 Inform. ref. la pers. de conducere).
- Certif. sau alte doc. care sa ateste conformitateaprod. ofertate
-Infor. priv. subcontractantii: compl. Anexei nr. 18 Lista cu subcontractantii si specializarea acestora , insotita de acordul/acordurile de subcontr.
-Cerinte priv. prez. de standarde de asig. a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalent.
- Standarde de protectia mediului : ISO 14001 pentru producator
-Inform. priv. cond. de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale : ofertantul va prezenta, o decl. prin care el va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de oblig. ref. la cond. de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul vaface dovadalivrarii in ultimii 3 ani de produse similare cu cele ofertate (CodCPV :30213100-6, 38652120-7, 38653400-1, 30232000 -4, 30213300-8, 30216110-0), in cadrul unui/unor contract(e) de furnizare, in valoare de minim 131.000 lei (exclusiv TVA), respectiv31.241, 06 euro (1 Euro = 4, 1932lei la data de 10.03.2011).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de licitatie electronica, in conf. cu preciz. din Fisa de date, cap.IV.2, atasata anuntului de participare, si H.G.1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova str. A.I.Cuza nr.7-sala Nicolae Romanescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: , ,Reab. si modern. Colegiul National ?Elena Cuza? din Mun. Craiova?, cod SMIS 3790, contract de finantare nr.425 incheiat intre Min. Dezv. Reg. si Turism., in calitate de Autorit. de Management pentru P.O.R. 2007 ? 2013, Agentia pentru Dezv. Reg. Sud-Vest Oltenia, in calitate de Organism Interm. si Unitatea Adm. Teritoriala Mun. Craiova in calit. de beneficiar.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova-Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/416235, Fax:  0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer