Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare Dispensar Medical


Anunt de participare numarul 71880/10.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tibucani (Primaria Comunei Tibucani)
Adresa postala: Sat. Tibucani, comuna Tibucani, judetul Neamt, Localitatea: tibucani, Cod postal: 617485, Romania, Punct(e) de contact: Corlade Costel Ionut, Tel.0233/293402, In atentia: Domnului Primar Dr. Sarbu Ioan, Email: [email protected], Fax: 0233/293402, Adresa internet (URL): nu e cazul
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare Dispensar Medical
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Dispensar Medical Tibucani, sat Tibucani, comuna Tibucani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitare si modernizare dispensar medical
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 513, 094RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.03.2009 pana la 30.11.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. partic. licit. este 10000Ron, cont RO95TREZ4935006XX000083 Trez. Tg. NeamtGar. de buna executie va fi de 5% din val. contr. si se va constitui prin retineri succesive din situatiile de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Parte contractanta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Finantelor PubliceCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului si copie dupa CUIObiect de activitate principala COD CAEN 4120-LUCRARI DE CONSTRUCTII A CLADIRILOR REZIDENTIALE SI NEREZIDENTIALE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate si inregistrate de serviciul de finante- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimi 3 ani insotita de cel putin 3 lucrari similare cu valoare de minim 250000 lei, insotite de copii de pe contractele de executie, procesele verbale la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor- lista cu utilajele, echipamentele din dotare- lista cu personalul de specialitate. Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului. Cerinta minima: se va asigura cate un cadru tehnic RTE si CQ, angajat al ofertantului sau cu contract de prestari servicii, pentru care se vor prezenta documentele doveditoare.- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- certificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 (NU SE ACCEPTA IN CURS DE CERTIFICARE SAU ECHIVALENT)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: suma va fi depusa la caseria unitatii sau cu ordin de plata in contul RO95TREZ4935006XXX000083 deschis la Trezoreria Tg. Neamt
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.11.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul firmei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2009 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer