Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI MODERNIZARE DJ 206B, RACACIUNI- PARAVA- DUMBRAVA, KM 0+000-12+116, JUDETUL BACAU


Anunt de participare numarul 111488/16.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Adresa postala:  STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600238, Romania, Punct(e) de contact:  LENUTA ARDELEANU, Tel. 0234588337, Email:  [email protected], Fax:  0234588337, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODERNIZARE DJ 206B, RACACIUNI- PARAVA- DUMBRAVA, KM 0+000-12+116, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 206B, RACACIUNI- PARAVA- DUMBRAVA, KM 0+000-12+116
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AMENAJARE SISTEM RUTIER; AMENAJARE ACOSTAMENTE DRUM; ASIGURAREA SCURGERII APELOR; AMENAJARE POD LA KM 3+400; AMENAJARE DRUMURI LATERALE; CONSOLIDARE CORP DRUM;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile se regasesc in listele de cantitati atasate in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 19, 986, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare- 380.000, 00 lei -Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici se pot asocia in vederea depunerii unei oferte comune sau pot subcontracta o parte din lucrare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economicDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului, inclusiv bugetul local
- Certificat de Cazier fiscal
Copie dupa certificatul de inregistrareemis de ORC
Copie dupa actul constitutivCopie dupa certificatul de inregistrare fiscala eliberat de MF-ANAF;
Certificat constatator, emis de catre Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturi contabile pe ultimii trei ani (2009, 2008, 2007).
-Fisa de informatii generale;
- Informatii privind obligatii contractuale - daca exista;
- Informatii privind situatia financiara:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 25.000.000 lei- Lichiditate generala la 31.12.2009 ofertantul va prezenta si : - adresadin partea unei unitati bancare in original , care sa garantezeca ofertantul are disponibil in cont sau are o linie de credit aprobata si neconsumata in suma de 3.800.000 leiFondurile proprii disponibilizate de mai sus vor asigura demararea contractului, in vederea asigurarii resurselor umane si materiale pana la prima decontare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
-Experienta similara
-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti;
-certificate ISO 9001, ISO 14001,
- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a maxim douacontracte similare de natura si complexitatealucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare insumata sa fie de celputin 5.000.000 lei fara TVA,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 16:00
Locul: sediul Serviciului Public Judetean de Drumuri Bacau, str. George Bacovia, nr 57
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296; 0234/513678, Email:  [email protected], Fax:  0234/514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform OUG 34/2006, art.256^2, alin.1, lit.b)si alin 2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIULUI PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI
Adresa postala:  str. GEORGE BACOVIA, NR 57, ,Localitatea:  BACAU, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234/588337, Email:  [email protected], Fax:  0234/588337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2010 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer