Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare DJ 242F: DJ 242 (Trestiana) ? Grajdeni ? Manastirea Grajdeni, km 0+000 ? 13+900, judetul Vaslui
Anunt de participare numarul 109811/20.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel. 0235361095, In atentia: Chiosa Mircea Dragos, Email: [email protected], Fax: 0235361091, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare DJ 242F: DJ 242 (Trestiana) ? Grajdeni ? Manastirea Grajdeni, km 0+000 ? 13+900, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Vaslui, Drumul judetean DJ 242F
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile ce urmeaza a fi executate vizeaza urmatoarele obiective :
-Asigurarea stabilitatii terasamentului si protejarea acestuia impotriva efectelor apelor ;
-Consolidarea partii carosabile cu un sistem rutier cu imbracaminte asfaltica;
-Amenajarea intersectiilor cu drumurile laterale ;
-Asigurarea hidraulicii corespunzatoare a podurilor si podetelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare si modernizare DJ 242F: DJ 242 (Trestiana) ? Grajdeni ? Manastirea Grajdeni, km 0+000 ? 13+900.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 997, 249RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 45000 lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget. Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Persoanele juridice/fizice romane: Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat, Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale. Persoanele juridice/fizice straine: Documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, caziere judiciare, alte documente). Persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie/Oficiul Registrului Comertului. Persoanele juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale.
-Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 2 ani incheiati (2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 8500000 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.
-Experienta similara.
-Copia contractului pentru lucrarea prezentata ca similara.-Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
-Recomandare/Document constatator din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca similara.-Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
-Documentele (contract/conventie/etc.) privind utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti (daca este cazul).
-Contract/conventie/etc. de furnizare mixturi asfaltice pentru cantitatea prevazuta in oferta (daca nu detine statie proprie).
-Autorizatia de mediu pentru statia de preparare mixturi sfaltice proprie sau cea a furnizorului de mixturi asfaltice.
-Contract/conventie/etc. de furnizare betoane de ciment pentru cantitatea prevazuta in oferta (daca nu detine statie proprie).
-Autorizatia de mediu pentru statia de preparare betoane de ciment proprie sau cea a furnizorului de betoane de ciment.
-Copia autorizatiei laboratorului si anexele cu incercarile autorizate.
-Contractul de prestare/ colaborare/ etc. cu un laborator autorizat (daca este cazul).
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari.
-CV - ul Coordonatorului de lucrari (sef de santier).
-CV - ul Responsabilului de lucrare (sef punct de lucru).
-Copia atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia.
-Copia autorizatiei sau a deciziei de numire pentru responsabilul cu controlul tehnic de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiectexecutia unor lucrari similare cu lucrarile supuse licitatiei, a carui valoare fara TVA sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 4000000 lei.-Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare (numar, capacitate, stare tehnica corespunzatoare etc. - astfel cum rezulta din tehnologiile de executie adoptate, corelate cu durata de executie), pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-Ofertantul va face dovada ca poate asigura necesarul de mixturi asfaltice din statii proprii de preparare a mixturilor asfaltice sau din contracte/conventii/etc. cu furnizori de mixturi asfaltice.-Ofertantul va face dovada ca poate asigura necesarul de betoane de ciment din statii proprii de preparare a betonului de ciment sau din contracte/conventii/etc. cu furnizori de betoane de ciment.-Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II.-Ofertantul trebuie sa dispuna de un Coordonator de lucrari (sef de santier), cu diploma universitara sau echivalent in inginerie civila, cu specialitatea CFDP sau CCIA sau IF sau IC sau CH sau Utilaj tehnologic pentru constructii sau echivalent.-Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un Responsabil de lucrare (sef punct de lucru), cu diploma de studii in specialitate (studii medii sau studii universitare) sau echivalent, cu specialitatea CFDP sau echivalent.-Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un Responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei : domeniul II ? Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele.-Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil cu controlul tehnic de calitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul total, fara TVA;
-Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda a 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Vaslui, municipiul Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 79, judetul Vaslui, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. 0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui ? Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel. 0235361089, Email: [email protected], Fax: 0235361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2010 08:36