Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,REABILITARE SI MODERNIZARE DJ 251 INTRE MUNICIPIILE TECUCI SI GALATI , SECTOR KM 24+000-53+350


Anunt de participare numarul 86089/09.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala: StradaEroilor 7, Localitatea: Galati, Cod postal: 800119, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA BRATOVEANU, Tel.0236468060, Email: [email protected], Fax: 0236468060, Adresa internet (URL): www.cjgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,REABILITARE SI MODERNIZARE DJ 251 INTRE MUNICIPIILE TECUCI SI GALATI , SECTOR KM 24+000-53+350
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: DJ 251 INTRE MUNICIPIILE TECUCI SI GALATI , SECTOR KM 24+000-53+350
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM CONFORM PT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECT TEHNIC
Valoarea estimata fara TVA: 55, 294, 895RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE-550.000 LEI;GARANTIA DE BUNA EXECUTIE-5% DIN VAL.CTR-conform HG 925/2006 actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013 AXA PRIORITARA 2. ASTFEL: -85% FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE GRANT, 13% COFINANTARE NATIONALA, 2% COFINANTARE CJG
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii de eligibilitate
-certificat ORC
-certificate constatatoare privind plata datoriilor
-cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil-lichiditate
-declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea lucrarii
-resurse financiare
-cifra medie anuala de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-bilant contabil -pe ultimii 3 ani-lichiditate->100 %-declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea lucrarii-resurse financiare-30% din valoare estimata, declaratie pe propirie raspundere ca suma va fi asigurata pentru derularea acestei lucrari-cifra medie anuala de afaceri-110.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani
-experienta similara
-declaratii privind utilajele
-informatii privind personalul tehnic
-autorizatii specifice
-standarde de sigurare a calitatii
-standarde de protectia mediului
-standarde privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale
-lista cuprinzand subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani-experienta similara- trei contracte de minim 50.000.000 lei-declaratii privind utilajele-dotare tehnica minima-informatii privind personalul tehnic-autorizatii specifice-certficat de atestare tehnica eliberat de APDP Romania sau echivalent pentru persoane fizice/juridice straine-standarde de sigurare a calitatii-ISO 9001/2001 sau echivalent-standarde de protectia mediului-ISO 14001/2005 sau echivalent-standarde privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale-SR OHSAS 18001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
A. CRITERIUL- PRETUL TOTAL AL LUCRARII
85%
Descriere: PA = (pret minim/pretn ) x 85, 0
2.
DURATA DE GARANTIE A LUCRARILOR
15%
Descriere: DG=( Dn/ Dmax)x15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S34-049464 din 19.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2009 11:00
Locul: BLOC CRISTAL ETAJ 1 COMPARTIMENT LICITATII-CONSILIUL JUDETULUI GALATI, STR. DOMNEASCA NR.56
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013 AXA PRIORITARA 2. ASTFEL: -85% FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE GRANT, 13% COFINANTARE NATIONALA, 2% COFINANTARE CJG
VI.3) Alte informatii
Fisa de date a achizitiei se va atasa Anuntului de participarein SEAP. Din motivetehnice autoritatea contractanta nu poate atasaPT-ul , acestase va obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante, Biroul Licitatii-Strada Domneasca nr.56, Bloc Cristal etaj 1.-Operatorii economici vor transmite o scrisoare deinteres, cu toate datele de identificare, cel mai tarziu cu doua zile inainte de data deschideri ofertelor.Toate raspunsurile la solicitarile de clarificare vor fipublicate in SEAP atasate la anuntul de participare , motiv pentru care operatorii economici vor lua toatemasurile ce se impun pentru a intra in posesia lor .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 a, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL GALATI
Adresa postala: STR. BRAILEI, nr.153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800344, Romania, Tel.0236.460.331, Fax: 0236.460.333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA A CONSILIULUI JUDETULUI GALATI
Adresa postala: STR. EROILOR NR.7, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800344, Romania, Tel.0236.468.060, Fax: 0236.468.060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2009 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer