Licitatie Publica - ?Reabilitare si modernizare DJ 411, Limita judet Calarasi ? Hotarele ? Isvoarele ? Teiusu ? Mironesti - Comana ? Budeni ? Branistari ? Calugareni ? Singureni -Iepuresti ? Bulbucata - Podu Doamnei ? Clejani (DN 61)?, finantat prin Programul Operational Reg
Anunt de participare numarul 116116/02.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Pana, Tel. 0372462637, In atentia: Leonard Oncica, Email: [email protected], Fax: 0372462666, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitare si modernizare DJ 411, Limita judet Calarasi ? Hotarele ? Isvoarele ? Teiusu ? Mironesti - Comana ? Budeni ? Branistari ? Calugareni ? Singureni -Iepuresti ? Bulbucata - Podu Doamnei ? Clejani (DN 61)?, finantat prin Programul Operational Regional2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 411, Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Reabilitare si modernizare DJ 411, Limita judet Calarasi ? Hotarele ? Isvoarele ? Teiusu ? Mironesti - Comana ? Budeni ? Branistari ? Calugareni ? Singureni -Iepuresti ? Bulbucata - Podu Doamnei ? Clejani (DN 61)?, finantat prin Programul Operational Regional2007-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind scopul contractului si cantitatile se regasesc in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 77, 564, 169RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1.500.000 lei; Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European De Dezvoltare Regionala in cadrul ProgramuluiOperational Regional 2007-2013, Axa prioritara2?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare in cazul ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire1.declaratia ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile art. 180; 181; 69^1 din O.U.G. nr.34/2006;2.certificat de atestare fiscala -DGFP ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;3.certificat taxele si impozitele locale, ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;4.declaratia privind calitatea de participant la procedura; 5.certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAP 6.certificat de imatriculare (CUI); certificat constatator, ORC ca obiectul de activitate al ofertantului include executia lucrarii iar pentru persoanele juridice/fizice straine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul calendaristic in curs, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire1.informatii generale;2.Informatii privind situatia financiara: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani 2007, 2008, 2009 sa fie minim 150000000 lei fara TVA, echivalentul a 35419126, 33 euro;3.bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2007, 31 decembrie 2008, 31 decembrie 20094.profit pozitiv pe anul 2009 al ofertantului
5.cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de minim 3 luni, dar nu mai putin de 9500000 lei fara TVA echivalentul a 2243211, 33 euro
6.declaratie privind insusirea documentatiei de atribuire si a contractului atasat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire1.lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5ani;2.fisa de informatii privind experienta similara;3.contract de executare lucrare similar cu cel care face obiectul contractului;4.dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani, cel putin a unui contract cu o valoare egala sau mai mare de 77500000 lei fara TVA, al carui obiect a fost executarea unu contract similar;5.lista contractelor in derulare daca exista;6.declaratia referitoare la personalul de specialitate;7.declaratia referitoare la dotarile specificemasini, utilaje si echipamente; 8.atestat de catre APDP sau de catre alt organism echivalent, cel putin pentru drumurile judetene
9.declaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii;10.Certificat ISO 9001 sau certificate echivalente;11.Certificat SA 8000 sau certificate echivalente;12.Certificat ISO 14001 sau certificate echivalente;13.Certificat OHSAS 18001 sau certificate echivalente;14.Acord asociere/subcontractare(daca este cazul)cu obligatie de legalizare in cazul ofertei castigatoare;15.Se va face dovada asigurarii peronalului de specialitate astfel: 1.Coordonatorul de proiect;2.Coordonatorul de proiect adjunct;3.Persoana responsabila cu asigurarea calitatii;4 Sef de santier;Se vor prezenta CV-uri detaliate ale acestor persoane. copii legalizate ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionateinCVrecomandari, contracte, accept antei, conform documentatiei copii dupa actele de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate), Expertii cheie trebuie sa prezinte documente justificative pentru demonstrarea experientei profesionale si anume: a.pentru experienta profesionala generala se vor prezenta copii legalizate dupa carnetul de munca/contractul individual de munca din care sa reiasa perioadele mentionate?Curriculum Vitae?, sau dupa caz o declaratie notariala, data de expert data in original sau copie legalizata;b.pentru experienta profesionala specifica se vor prezenta certificate/recomandari de la angajator pentru proiectele/contractele care demonstreaza indeplinirea criteriilor, in original sau copie legalizata(traducereautorizata si legalizata daca e cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
42%
Descriere: Componenta financiara
2.
Managementul Contractului
26%
Descriere: Managementul Contractului
3.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor pe grupe de lucrari
10%
Descriere: Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
4.
Programul de asigurare a calitatii
16%
Descriere: Programul de asigurare a calitatii
5.
Detalierea solutiilor privind asigurarea protectiei mediului
6%
Descriere: Protectiei mediului
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, Et 2, camera 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FondulEuropean De Dezvoltare Regionalain cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 ? Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1 ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare al Documentatiei de atribuire, a fost imposibila atasarea acesteia in intregime la anuntul de participare in SEAP. - Operatorii economici vor transmite (fax: 0372462666) o scrisoare cu toate datele de identificare, prin care vor solicita documentatia de atribuire. - Autoritatea contractanta va pune la dispozitia operatorilor economici interesati, in mod gratuit de la sediul autoritatii contractante, pe suport electronic un exemplar al documentatiei de atribuire
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: str. Bucuresti, nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. 0372462622, Email: [email protected], Fax: 0372462651, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 17:53